ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یک حمله تروریستی بزرگ در هلند خنثی شد

یک حمله تروریستی بزرگ در هلند خنثی شدپلیس هلند می گوید که نقشه یک "حمله تروریستی بزرگ" را خنثی کرده است. مقامات می گویند هفت مظنون مرد - که قصد داشتند با سلاح و مواد منفجره به یک مراسم بزرگ حمله کنند - بازداشت شده اند.

پلیس می گوید این افراد در پی اسلحه کلاشنیکف، نارنجک دستی، جلیقه انتحاری و مواد تولید بمب بودند.

مظنونان بین ۲۱ تا ۳۴ ساله گزارش شده اند. آنها روز پنجشنبه (۲۷ سپتامبر) در آرنهم و ویئرت بازداشت شدند؛ پنج قضبه سلاح کمری کوچک از آنها ضبط شده است.یک حمله تروریستی بزرگ در هلند خنثی شد
مقامات می گویند سه نفر از مظنونان در گذشته قصد سفر به خارج کشور برای محلق شدن به گروه های افراطی را داشته اند که دستگیر و محاکمه شده اند.

به گفته دادستان ها، رهبر این گروه یک مرد عراقی تبار ۳۴ ساله است که در سال ۲۰۱۷ میلادی به اتهام تلاش برای پیوستن به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) مجرم شناخته شده بود.

آنها می گویند که در ماه آوریل ۲۰۱۸ توسط سازمان های اطلاعاتی درباره نقشه این افراد برای هدف قرار دادن "یک مراسم بزرگ در هلند که خیلی ها کشته می شدند" مطلع شدند.

در تحولی دیگر، وزیر دادگستری هلند می گوید که دارندگان سلاح در زمان درخواست مجوز سلاح گرم باید مذهب، قومیت و دیدگاه‎های سیاسی خود را اعلام کنند.

پیش نویس این قانون که ماه آینده به پارلمان فرستاده خواهد شد، مقامات را موظف می کند تا این اطلاعات را به مدت سی سال ذخیره کنند. وزیر دادگستری هلند گفته که ضروری است با عوامل به گفته وی خطرآفرین مختلف مرتبط با سلاح مقابله کرد.

گروه‎های حفظ حریم خصوصی و اعضای لیبرال دولت ائتلافی با این اصلاحات مخالفت کرده و گفته اند که چنین اقدامی باعث افزایش تبعیض می شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.