ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

موتورسیکلت Ryvid Anthem مدل 2023 رونمایی شد + قیمت

موتورسیکلت Ryvid Anthem مدل 2023 رونمایی شد + قیمتبازیگر جدیدی به جمع تولید کنندگان موتورسیکلت‌های برقی پیوسته است. استارت آپ Ryvid مستقر در ایروین در کالیفرنیا با استفاده از پس‌زمینه هوافضایی دو مدیر خود قصد دارد با عرضه موتور Anthem جدید با قیمت ۷۸۰۰ دلار /522,600,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ، جایگاه ویژه ایی در بازار موتورسیکلت بدست آورد.

دونگ تران مدیرعامل این شرکت، پیش از این برای خودروسازان و سازندگان هواپیما، قطعات مختلفی تولید کرده است و تجربه خود را در این زمینه ها، با طراحی موتور سیکلت ترکیب کرده است.
Ryvid Anthem

مشخصات فنی موتور سیکلت Ryvid Anthem جدید

موتور سیکلت Ryvid Anthem، حداکثر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و بدنه آن از ورقه های آلومینیومی تاشو سبک وزن و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این موتور سیکلت به راحتی مونتاژ می‌شوند و وزن کل شاسی آن ۵.۴ کیلوگرم است. کاربران می‌توانند برای ایجاد تعادل، به راحتی صندلی را تا ۴ اینچ بالا و پایین بیاورند. محرک صندلی بسیار محکم و قابل تنظیم است و قادر است بار زیادی را بلند کند.

ویژگی های موتور

از سایر ویژگی‌های این موتور سیکلت می‌توان به سیستم احتراق بدون کلید، روشنایی LED، صفحه نمایش ۴.۹ اینچی TFT و دو درگاه USB اشاره کرد. این موتورسیکلت طراحی منحصر به فردی را ارائه می‌دهد؛ به این معنا که چندین نقطه مختلف برای نصب سیستم تعلیق و Head Tube (پیشانی دوچرخه) در نظر گرفته شده است. این قابلیت سبب می‌شود تا Anthem به راحتی قابل تعمیر باشد و قطعات آن به راحتی قابل تعویض و ارتقاء باشد.

زمان ورود به بازار

این موتور سیکلت گزینه‌های سرعتی مختلفی مانند Eco و Sports را ارائه می‌دهد که مناسب با محیط رانندگی هستند. Ryvid Anthem در ۱۴ آگوست ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و اولین تحویل آن برای تابستان ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.
منبع : robbreport.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.