ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انتشار ویدئوی سربریدن 2 زن توریست در مراکش / 4 داعشی بازداشت شدند

انتشار ویدئوی سربریدن 2 زن توریست در مراکش / 4 داعشی بازداشت شدندپلیس نروژ تقریبا مطمئن شده که ویدئوی سربریدن یک گردشگر زن در مراکش واقعی است. اجساد دو دانشجوی نروژی و دانمارکی، مارن یولاند ٢٨ ساله و اهل نروژ و لوئیزا وستراگر یسپرسن، ٢٤ ساله اهل دانمارک، دوشنبه گذشته در نزدیکی یک منطقه توریستی در کوه‌های اطلس در مراکش در چادرشان پیدا شد.

این دو برای یک ماه سفر توریستی وارد مراکش شده بودند و به کوه‌پایه‌های کوه توبقال، بلندترین قله شمال آفریقا و ده کیلومتری روستای گردشگری ایملیل رفته بودند.

ویدئوی سربریدن یکی از این زنان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و طرفداران داعش آن را همرسانی می‌کنند. به گفته مقامات نروژی هر چند بررسی‌های بیشتری نیاز است اما به نظر می‌رسد ویدئو اصل باشد و دلیلی هم پیدا نشده که صحت آن را زیر سوال ببرد. پس از انتشار ویدئوی اول یک ویدئوی دیگر هم منتشر شد.انتشار ویدئوی سربریدن 2 زن توریست در مراکش / 4 داعشی بازداشت شدند
در ویدئوی اول یکی از قاتلان می‌‍‌گوید "این به انتقام برادرانمان در هجین است" و در ویدئوی دوم چهار مرد جلوی یک پرچم ایستاده و مدعی‌اند که هوادار داعش هستند.

پلیس مراکش چهار نفر را دستگیر کرده و می‌گوید آنها همان چهار نفری هستند که در ویدئوی دیگری دیده می‌شوند که پس از انتشار ویدئوی اول منتشر شد.

دادستان‌های مراکش می گویند، این ویدئو هفته پیش و قبل از قتل‌ها ضبط شده است.

مراسم یادبودی در مقابل سفارت‌های نروژ و دانمارک در رباط پایتخت مراکش برگزار خواهد شد و قرار است هزاران مراکشی در آن حضور پیدا کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.