ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مقایسه پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو - کدام گوشی بهتر است؟

مقایسه پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو - کدام گوشی بهتر است؟پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار موبایل کشورمان هستند. این دو گوشی تقریباً عملکردی برابر با هم دارند به طوری که هر دو گوشی در بخش نمایشگر دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت هستند. اما اصلی‌ترین تفاوت این دو گوشی را می توان در بخش تراشه آنها دید، که در این قسمت، گوشی پوکو با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، قدرت بهتری نسبت به ردمی نوت یازده پرو دارد. در ادامه بررسی کامل این دو گوشی را مطالعه نمایید :

جدول مقایسه پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو

مشخصات پوکو X4 پرو ردمی نوت 11 پرو 4G
ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلیمتر ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلیمتر
وزن ۲۰۲ گرم ۲۰۵ گرم
سایز نمایشگر ۶.۶ اینچ ۶.۶ اینچ
نوع نمایشگر سوپر AMOLED Super AMOLED
دقت حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل ۱۰۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل ۱۶ مگاپیکسل
ظرفیت باتری پنج هزار میلی‌آمپرساعت پنج هزار میلی‌آمپرساعت
تراشه اصلی (شش نانومتر) اسنپدراگون 695 (۱۲ نانومتر) مدیاتک G96
پشتیبانی از فایوجی دارد ندارد

مقایسه طراحی و وزن دو گوشی

پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو از نظر وزن و ابعاد تفاوت زیادی باهم ندارند و مهمترین تفاوت ظاهری آن‌ها در بیرون‌زدگی ماژول دوربین پوکو X4 پرو به‌حساب می‌آید. شیائومی هر دو مدل را با ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلیمتر روانه بازار کرده که وزن پوکو X4 پرو کمی بیشتر است؛ تقریبا سه گرم. از نظر طراحی هر دو مدل با فریم پلاستیکی روانه بازار شدند که خب از گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون بازار انتظاری جز این نداریم.

مقایسه دوربین پوکو و ردمی

مقایسه دوربین پوکو X4 پرو با ردمی نوت 11 پرو نشان می دهد، تقریبا دوربین این دو گوشی با هم فرقی ندارند. چون حسگر اصلی هر دو گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل است و معمولا شیائومی از همین حسگر‌ها برای بهترین میان‌رده‌های خود استفاده می‌کند. کنار حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، لنز‌های هشت مگاپیکسل التراواید و دو مگاپیکسل ماکرو هم به چشم می‌خورد، اما تفاوت ردمی نوت 11 پرو نسخه 4G با پوکو X4 پرو داشتن لنز دو مگاپیکسل تشخیص عمق است و در بخش دوربین سلفی با لنز‌های ۱۶ مگاپیکسلی یکسان سروکار داریم.

مقایسه پردازنده دو گوشی

پوکو X4 پرو در بخش پردازنده انتخاب بهتری نسبت به ردمی نوت 11 پرو به‌حساب می‌آید. چون تراشه اصلی آن از نوع اسنپدراگون ۶۹۵ است و شیائومی از تراشه مدیاتک G96 برای ردمی نوت 11 پرو استفاده کرده است. تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ علاوه بر اینکه باعث می‌شود پوکو X4 پرو در بخش پردازنده عملکرد بهتری داشته باشد، به دوام بیشتری باتری کمک می‌کند و موقع اجرای بازی نسبت به ردمی نوت 11 پرو کمتر اذیت می‌کند.

مقایسه باتری دو گوشی

ردمی نوت 11 پرو و پوکو X4 پرو از حیث باتری هیچ فرقی ندارند. ظرفیت باتری پوکو X4 پرو پنج هزار میلی‌آمپر ساعت است و همین عدد را باید ظرفیت باتری ردمی نوت 11 پرو درنظر بگیریم. علاوه بر ظرفیت باتری یکسان، شارژر ۶۷ وات دومین نقطه مشترک پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو در آیتم باتری است. معمولا مدت زمان مورد نیاز برای رسیدن ظرفیت باتری این دوتا از صفر به ۱۰۰ درصد، حدود ۴۰ دقیقه خواهد بود.

صفحه نمایش پوکو بهتره یا ردمی نوت 11 پرو

پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو در آیتم صفحه نمایش رقابت نسبتا پایاپایی دارند. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی پوکو X4 پرو از نوع AMOLED است و شیائومی برای ردمی نوت 11 پرو از نمایشگر‌های سوپر AMOLED استفاده کرده است که هر دو نمایشگر چیزی حدود ۸۶ درصد از قاب رویی گوشی را پوشش دادند. حداکثر روشنایی هزار و ۲۰۰ هرتز و وضوح تصویر ۳۹۵ PPi نقطه مشترک‌های بعدی پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو در بخش صفحه‌نمایش محسوب می‌شوند.

قیمت و روش خرید پوکو X4 پرو و ردمی نوت 11 پرو

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ردمی نوت 11 پرو نسخه ۴G جزو محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در ایران است که در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲ رونمایی شد. اگر فروشگاه‌های اینترنتی را ملاک قرار بدهیم، ردمی نوت ۱۱ در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی شیائومی یکی از صدرنشین‌هاست و قیمت آن الان بین 7 تا 8.8 میلیون تومان است. در مشخصات ردمی نوت 11 پرو، حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع سوپر AMOLED و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت بیشتر از بقیه موارد جلب توجه می‌کند و اگر بخواهیم منصفانه بررسی کرده باشیم، باید تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک را در بخش پردازنده نقطه ضعف این مدل بدانیم. بدنیست بدانید شیائو... ادامه
مزایا :
  • دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خوب
  • قیمت مناسب
  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر
  • قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۶۷ وات
  • طراحی زیبا
  • محافظ صفحه گوریلا گلس ۵
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مزایا :
  • طراحی زیبا و خوش دست
  • باتری قدرتمند و شارژ سریع
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بسیار خوب صفحه نمایش
  • اسپیکر باکیفیت و قدرتمند
  • عملکرد خوب پردازنده
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.