ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نقد و بررسی گوشی هواوی p40 pro | هوآوی پی40 پرو چه ویژگی هایی دارد؟

نقد و بررسی گوشی هواوی p40 pro | هوآوی پی40 پرو چه ویژگی هایی دارد؟در هر زمان و مکان دلخواهتان، با دوربین Ultra Vision چهارگانه Leica، عکس و ویدیو بگیرید و خود را ابراز کنید. با مجموعه‌تراشه پیشرفته Kirin 990 5G، تجربه خود از سرعت و شارژ را متحول کنید. طراحی نوآورانه ارتقاء‌بخش سرگرمی بصری و راحتی ارگونومیک شماست. حال و آینده را با HUAWEI P40 Pro کاوش کنید. (این مطلب بخشی از معرفی این گوشی در سایت هواوی می باشد.) این گوشی در ماه مارس ۲۰۲۰ معرفی و تقریبا یک ماه بعد به بازار عرضه شد.
گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Pro VOG-L29 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Pro VOG-L29 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

قیمت : 17,449,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی می‌توان به داشتن بزرگ‌ترین سنسور دوربین به کار رفته در یک گوشی هوشمند، داشتن بیشترین زوم اپتیکال، شارژر بی‌سیم و تکنولوژی شبکه 5G است. در این مطلب مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند را بررسی می‌کنیم.

درک ظرافت در عمق

در HUAWEI P40 Pro رنگ‌های یکدست مشکی و جنگل نقره‌ای به کار رفته است تا بازتابی از طبیعت ناب باشد. پرداخت مات آن با شکست نور حسی فرازمینی از عمق را تقویت می‌کند که نمایانگر ظرافت و آرامش درونی در تک‌تک سایه‌رنگ‌های آن است.

IP68، ساخته‌شده برای افردی با روحیه آزاد و رها

با قابلیت محافظت در برابر قطرات ناگهانی باران یا پاشیدن اتفاقی آب، می‌توانید آزادانه سیاحت کنید و ماجراجویی را ادامه دهید. وقت آن رسیده است که تمام انرژی و خلاقیتتان را شکوفا کنید.

تماس‌های HD مورد انتظار، سرگرمی غیرمنتظره

HUAWEI MeeTime، حتی در شرایطی که شبکه ضعیف یا روشنایی کم است، امکان عملکرد صوتی پایدار و عملکرد ویدیویی با وضوح بالا با سایر دستگاه‌های* HUAWEI را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، می‌توانید صفحه‌نمایش را با اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید به آنها مشاوره خرید بدهید یا به پدرو مادر خود با آموزش گام به گام یاد دهید چگونه از تلفن خود استفاده کنند. با به‌کارگیری دوربین متحرک یا سیستم Fisheye کنفرانس دوربین ، می‌توانید از تماس فراگیر، جلسات پربازده و نماهای سرگرم‌کننده مختلف لذت ببرید.

طراحی گوشی هوآوی P40 Pro

گوشی هوآوی P40 Pro یک نمایشگر OLED به اندازه 6.58 اینچ دارد. حاشیه دور نمایشگر بسیار کم است و نسبت نمایشگر به بدنه آن تقریبا 91.6 درصد است. رزولوشن نمایشگر 1200 در 2640 پیکسل و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز است؛ یعنی تصاویر در این گوشی هوشمند بسیار روان هستند و مصرف انرژی نیز کاهش پیدا کرده است.

نمایشگر این گوشی از اطراف و بالا و پایین خمیدگی کمی دارد که شرکت هوآوی آن را Overflow Display معرفی کرده است. این موضوع، جلوه زیبایی را به این گوشی داده است.

بدنه این گوشی هوشمند ابعادی به اندازه 158.2 در 72.6 در 8.95 میلی‌متر و وزن 209 گرمی دارد. قاب پشتی این گوشی نیز همانند جلوی آن از جنس شیشه (Aluminosilicate glass) است و یک فریم آلومینیومی در اطراف خود دارد.

این گوشی پرچم‌دار هوآوی، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد و می‌تواند بدون وارد شدن هیچ آسیبی، به مدت 30 دقیقه در عمق دو متری آب قرار بگیرد.

حسگر اثر انگشت نیز زیر صفحه نمایشگر قرار دارد و نسبت به مدل‌های قبلی 30 درصد بزرگ‌تر شده است؛ به همین دلیل عملیات رمزگشایی گوشی با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود. درگاه ورودی هدفون نیز یک جک 3.5 میلی متری است.

نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی هوآوی P40 Pro

این گوشی هوآوی با سیستم عامل 10.0 عرضه می‌شود و رابط کاربری آن EMUI 10 است. لازم به ذکر است که این گوشی از سرویس های موبایلی گوگل پشتیبانی نمی‌کند و مجهز به سرویس های موبایلی هوآوی یا HMS است.

هوآوی P40 Pro دارای تراشه HiSilicon Kirin 990 5G (هفت نانومتری) است که پردازنده اصلی آن 8 هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز Mali-G76 MP16 است. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت است و 8 گیگ رم دارد.

دوربین گوشی هوآوی P40 Pro

شرکت هوآوی برای دوربین این گوشی تلاش‌های بسیار زیادی کرده است و در این زمینه بسیار موفق بوده است. یک ماژول دوربین چهارگانه در قاب پشتی این دستگاه وجود دارد که تصاویر بسیار زیبایی را ثبت می‌کنند.

دوربین اصلی این گوشی از چهار لنز با کیفیت‌های زیر تشکیل شده است:

50 مگاپیکسل: یک لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر
12 مگاپیکسل: پریسکوپ، لنز 125 میلی‌متر تله‌فوتو، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال 5 برابر
40 مگاپیکسل: لنز 18 میلی‌متری فوق‌عریض، 1/1.54 اینچ، فوکوس خودکار با تشخیص فاز
لنز TOF 3D برای تشخیص عمق تصویر
اصلی‌ترین ویژگی ساختمان دوربین پشتی P40 Pro، سنسور عظیم 1/1.28 اینچی است که بزرگترین سنسور استفاده شده در گوشی‌های هوشمند مدرن است. این لنز به دلیل اندازه بزرگی که دارد باعث بهبود عملکرد دوربین در شب و محیط‌های تاریک می‌شود؛ به طوری که می‌توان بدون استفاده از حالت Night Mode، تصاویر باکیفیتی را در شب ثبت کرد.

دوربین سلفی این دستگاه نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی است که در کنار آن، سنسور مادون قرمز تشخیص عمق تصویر وجود دارد. این دوربین با فوکوس خودکار خود و حتی بدون استفاده از سنسور عمق‌سنج می‌تواند تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. برای ثبت تصاویر دوربین سلفی، از نوردهی هوشمند هوآوی استفاده شده است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند که حتی در محیط‌هایی که نور زمینه بسیار زیاد است، تصاویر با کیفیتی و واضخی را ثبت کنند.

این دستگاه بر خلاف پرچمداران سامسونگ ویدیو 8K ضبط نمی‌کند، اما ویدیوهای 4K و 60fps این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و سیستم لرزش‌گیر مبتنی بر هوش مصنوعی آن باعث می‌شود که حتی ویدیوهای ضبط شده با تکان‌های زیاد دست، کیفیت خوبی داشته باشند.

باتری گوشی هوآوی P40 Pro

باتری این گوشی هوشمند یک باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت است که هم به صورت کابلی و هم به صورت بی‌سیم می‌تواند با توان 40 وات شارژ شود. شارژر بی‌سیم این دستگاه، رکورد جدیدی را برای شرکت هوآوی در صنعت موبایل ثبت کرده است.
آلبوم عکس
HUAWEI P40 :
Huawei P40 #15
Huawei P40 #14
Huawei P40 #13
Huawei P40 #12
Huawei P40 #11
Huawei P40 #10
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.