ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مقایسه گلکسی A13 با ردمی نوت 11 - گوشی شیائومی بخریم یا سامسونگ؟

مقایسه گلکسی A13 با ردمی نوت 11 - گوشی شیائومی بخریم یا سامسونگ؟گلکسی A13 سامسونگ (گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر) پرفروش ترین گوشی سامسونگ و یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند بازار موبایل کشورمان در زمستان 2023 می باشد. این اسمارتفون پرفروش مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسل و تراشه اگزینوس 850 است، که یکی از برترین گوشی های ارزان قیمت و باکیفیت بازار محسوب می شود. با همه این تعریف و تمجید‌ها ایراد بزرگ گلکسی A13 در ایران شیوه قیمت‌گذاری آن توسط فروشنده‌هاست. کف قیمت نسخه ۶۴ گیگابایت گلکسی A13 تقریبا 5.4 میلیون تومان است، اما خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن می‌تواند تا شش میلیون تومان هزینه داشته باشد. اما این گوشی یک رقیب سرسخت از طرف برند شیائومی دارد، که اتفاقا یکی از پرفروش‌ترین محصولات شیائومی در ایران است و تقریبا در همه آیتم‌ها عملکرد بهتری از رقیب کره‌ای خود نشان می‌دهد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت یکی از چهار گوشی پرفروش شیایومی پس از ردمی نوت 11 پرو، ردمی ای1 پلاس و ردمی نوت 10 پرو است. اما کدام گوشی بهتر است؟ Redmi Note 11 یا گلکسی ای13؟

مقایسه رضایت خرید این دو گوشی

Galaxy A13 از نظر فروش، برتری فاحشی نسبت به Redmi Note 11 دارد و از ۱۰۷۳ رای داده شده به این گوشی امتیاز 4.4 و 91 درصد رضایت خرید را کسب کرده است، این در حالی است که ردمی نوت یازده با ۲۹۶۹ رای و امتیاز 4.4، 86 درصد رضایت خریدارانش را کسب کرده است که با توجه آرای و امتیازات به نظر می رسد، شیائومی طرفداران بیشتری دارد.
Galaxy A13 رضایت خرید بهتری دارد.

مقایسه دو گوشی در بخش طراحی A13 بهتر است یا ردمی نوت 11

ردمی نوت 11 نسبت به گلکسی A13 سامسونگ تقریبا ۱۵ گرم سبک‌تر است. گوشی ردمی نوت 11 با ابعاد ۱۵۹.۹ در ۷۳.۶ در ۸.۱ میلیمتر وزنی معادل ۱۷۹ گرم دارد درحالی که وزن گلکسی A13 سامسونگ با ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلیمتر به ۱۹۰ گرم می‌رسد. مثل اغلب مدل‌های اقتصادی، سامسونگ و شیائومی در طراحی و ساخت هر دو مدل از فریم پلاستیکی استفاده کردند.
گلکسی ای13 کیفیت ساخت بهتری دارد.

مقایسه نمایشگر دو گوشی - گلکسی A13 یا ردمی نوت 11

گوشی ردمی نوت 11 نمایشگر بهتری نسبت به گلکسی A13 سامسونگ دارد. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Amoled استفاده شده در گوشی ردمی نوت 11 درقیاس با نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD یک سرو‌گردن بهتر است. وضوح تصویر نمایشگر‌های هر دو مدل از نوع ۱۰۸۰ است، اما کوچکتر بودن سایز صفحه نمایش ردمی نوت 11 به تراکم بیشتر پیکسل‌ها کمک می‌کند.
ردمی نوت 11 نمایشگر بهتری دارد

مقایسه دوربین دو گوشی

گلکسی A13 و ردمی نوت 11 شیائومی در آیتم دوربین رقابت میلیمتری دارند، اما نهایتا روی کاغذ نماینده چینی در این دوئل برنده می‌شود. حسگر اصلی هر دو گوشی ۵۰ مگاپیکسل است و تا اینجا می‌توانیم رقابت را بدون برنده بدانیم، اما حسگر هشت مگاپیکسل التراواید و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل همان برتری میلیمتری ردمی نوت 11 برابر گلکسی A13 سامسونگ محسوب می‌شود. حسگر الترواید و دوربین سلفی گلکسی A13 سامسونگ به‌ترتیب پنج و هشت مگاپیکسل است.
ردمی نوت 11 شیائومی دوربین بهتری دارد.

مقایسه پردازنده گلکسی A13 با ردمی نوت 11

ردمی نوت 11 تیر خلاص را به گلکسی A13 سامسونگ در آیتم پردازنده می‌زند. همزمان با رونمایی گلکسی A13 تراشه اصلی هشت نانومتری اگزینوس ۸۵۰ پیشرفت بزرگی برای یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شد، اما شیائومی برای ردمی نوت 11 از تراشه شش نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده است. همین تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ علاوه بر عملکرد بهتری گوشی در بخش پردازنده، به دوام بیشتر باتری و اجرای هرچه بهتر بازی‌ها کمک می‌کند.
ردمی نوت 11 پردازنده بهتری دارد.

باتری کدام گوشی بهتر است

گلکسی A13 سامسونگ و ردمی نوت 11 به باتری‌های پنج هزارمیلی‌آمپرساعت مجهز شده‌اند. همین جمله از رقابت نزدیک این دو مدل در بخش باتری حکایت دارد، اما دوام باتری ردمی نوت 11 به‌خاطر داشتن تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ بیشتر از رقیب کره‌ای است. از شارژر‌های داخل جعبه گلکسی A13 و ردمی نوت 11 هم نباید غافل شویم. شارژر ۳۳ وات ردمی نوت 11 نهایتا ظرف یک ساعت ظرفیت باتری را از صفر به ۱۰۰ درصد می‌رساند، اما این زمان به‌خاطر شارژر ۱۵ وات گلکسی A13 احتمالا تا یک ساعت و نیم طول می‌کشد.
ردمی نوت 11 دوام باتری خوبی دارد.

مقایسه قیمت دو گوشی

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 بین 5.5 تا شش میلیون قیمت دارد، اما برای خرید ردمی نوت 11 باید بیش از 1 میلیون تومان بیشتر هزینه کنید و این موضوع حکایت از ارزانتر بودن گوشی سامسونگ دارد.
گلکسی ای13 قیمت مناسبی دارد.

جدول قیمت گلکسی ای13 با شیائومی ردمی نوت 11

مشخصات گلکسی A13 سامسونگ Redmi Note 11 شیائومی
وزن ۱۹۵ گرم ۱۷۹ گرم
ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلیمتر ۱۵۹.۹ در ۷۳.۶ در ۸.۱ میلیمتر
سایز نمایشگر ۶.۴ اینچ ۶.۶ اینچ
نوع نمایشگر PLS LCD AMOLED
تراشه اصلی اگزینوس 850 اسنپدراگون 680

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل ۵۰ مگاپیکسل
ظرفیت باتری پنج هزارمیلی‌آمپرساعت + شارژر ۱۵ وات پنج هزارمیلی‌آمپرساعت + شارژر سریع ۳۳ وات
بازه قیمت 5.5 تا 6 میلیون بیش از 7 میلیون

روش خرید اینترنتی گلکسی A13 و ردمی نوت 11 با مناسب ترین قیمت بازار

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

گلکسی A13 سامسونگ که در ۴ مارس ۲۰۲۲ رونمایی شد، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار است و در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. الان خرید گلکسی A13 با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت کمی بیش از 5 میلیون برای شما تمام می‌شود و اگر سراغ نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایت آن بروید، باید بیش از شش میلیون تومان بپردازید. در توصیف گلکسی A13 می‌توانیم آن را یکی از بهترین گوشی‌های پنج میلیونی بازار بدانیم. چون سامسونگ در طراحی آن از تراشه اصلی اگزینوس ۸۵۰ استفاده کرده که حداقل بین گوشی‌های هم قیمت امتیاز بزرگی برای گلکسی A13 به‌شمار می‌رود. از طرفی حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل و نم... ادامه
مزایا :
  • گوشی پرفروش بازار موبایل
  • رضایت خرید بالا
  • دوربین خوب با توجه به قیمت
  • باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • فست شارژ دارد
  • وسایل جانبی فراوان
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی Redmi Note 11 مثل هر گوشی چینی ارزان قیمت بازار، یک سری امکانات قابل توجهی مانند طراحی زیبا، کیفیت ساخت خوب، صفحه نمایش باکیفیت و عمر باتری عالی دارد، اما در بخش کیفیت دوربین عقب و عملکرد کلی این گوشی جایی است که شما متوجه ارزان قیمت بودن این گوشی خواهید شد. صفحه نمایش خوب مشخصات کلی صفحه نمایش این گوشی به شرح ذیل می باشد : سایز صفحه نمایش : امولد 6.43 اینچی رزولوشن : 1080 x 2400 پیکسل شیائومی با صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED در Redmi Note 11 از خود سخاوت خوبی نشان داده است.... ادامه
مزایا :
  • گوشی پرفروش بازار
  • قیمت مناسب با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد
  • مناسب برای عکاسی
  • مناسب برای بازی
  • صفحه نمایش خوب
  • قابلیت شارژ سریع باتری دارد
  • اسپیکر استریو خوب
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.