ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات گوشی سامسونگ Z FLIP

مشخصات گوشی سامسونگ  Z FLIPگوشی هوشمند زد فیلیپ دومین تلاش شرکت سامسونگ جهت ساخت گوشی های تاشو می باشد. رواج گوشی های هوشمند به شکل و اندازه های کنونی، نقطه قوتی در دنیای مدرن امروزی شناخته میشوند.تمامی موارد مصرف ما در گوشی های هوشمند از زمان ورود به زندگیمان دچار تغییر و تحولات بسیاری شده اند در این راستا همجهت تغییر در مصارف ما انتظار میرود شکل و شمایل گوشی های هوشمند نیز تغییر و تحولاتی داشته باشد. در ادامه به برسی این گوشی سامسونگ هوشمند میپردازیم.
گوشی هوشمند گلگسی زد فیلیف

صفحه نمایش

با اطمینان میشود گفت که گوشی هوشمند گلگسی زد فیلیف دارای یک مهندسی دقیق و بسیار فوق پیشرفته است.که یکی از مهندسین شرکت سامسونگ در یکی از مصاحبه هایش این چنین گفته است که هر چیزی می تواند خم شود به شرط آن که به اندازه کافی نازک و دقیق طراحی شود. صفحه نمایش گلکسی زد فیلیپ را ULTRA THIN GLASS می نامند که ضخامتی معادل 0.03 میلی متر دارد. این گلس 30 میکرونی ممکن است معایبی داشته باشد چون بازو بسته شدن چنین چیزی در طول روز اصلا شوخی بردار نیست. که برای جلو گیری از شکستن این گلس از لایه نازکی از جنس پلاستیک در ان استفاده شده است. این صفحه نمایش FOLDABLE DYNAMIC AMOLED لمسی خازنی است که 16 میلیون رنگ را ساپورت میکند. 6.7 اینچ ابعاد آن است که این ابعاد 82.5 درصد بدنه را پوشش میدهد. رزولوشن این صفحه نمایش 1080 در 2636 پیکسل است که در واقع 425 پیکل در اینچ تراکم پیکسلی دارد. نمایشگر کاور 1.1 اینچی SUPERAMOLED با رزولوشن 300*112 کورنینگ گوریلا گلس 6 ALWAYS ON DISPLAY می باشد.
دوربین گوشی

دوربین

هر چند گوشی هوشمند گلکسی زد فیلیپ برای رقابت با بهترین اسمارت فون های بازار در زمینه دوربین نیامده است. هدف از طراحی این گوشی دوربین آن نیست، اگرچه در این زمینه عملکرد رضایت بخشی به نمایش گذاشته است. شرکت سامسونگ در این گوشی هوشمند تاشونده از دو لنز 12 مگاپیکسلی برای یک تجربه تصویر برداری خوشایند استفاده شده است. یکی از آن ها لنز واید 27 میلی متری با دریچه دیافراگم F/1.8 استفاده کرده که با قابلیت دوال پیکسل همراه با تشخیص فاز و رلزش گیر اپتیکال تصویر به عنوان دوربین اصلی شناخته می شود. در کنار دوربین اصلی، ماژول 12 مگاپیکسلی دیگری با لنز فوق عریض12 میلی متری با F/2.2 قرار دارد. چنین ترکیبی روی دستگاه بیشتر پسندیده می شود، زیرا بکار گیری از دوربین اولترا واید در تصویر برداری از اهمیت بیشتری نسبت به دوربین تله فوتو برخوردار است. جالب توجه ترین قسمت دوربین گوشی هوشمند گلگسی زد فیلیپ اینجا است که می توان با کمک دوربین های اصلی دستگاه عکس سلفی گرفت و از صفحه نمایش کوچک مقابل دستگاه کمک گرفت در غیر این صورت لنز 10 مگاپیکسلی با لنز واید 26 میلی متری در حفره بالای دستگاه میتواند تصاویر با کیفیتی برای شما ثبت کند. قابلیت فلکس مود در عکس برداری سلفی کمک شایانی به کاربران خواهد کرد، زیرا با گذاشتن گوشی روی سطح صاف با فاصله عکس سلفی گرفت. البته اگر مایل باشید چنین گوشی گران قیمتی را از خود برای سلفی گرفتن دور کنید.
بررسی عملکرد سی پی یو گوشی

پردازنده و عملکرد

در اولین نگاه به این گوشی هوشمند صفحه نمایش و عملکرد خاص دستگاه به حدی کاربران را به وجد میاورد که شاید به مشخصات سخت افزاری دستگاه فکر نکنند، اما سامسونگ در گوشی گلکسی زد فیلیپ وعده عملکرد بی نقص و عالی را داده است. برای دستیابی به چنین وعده هایی از اسنپدراگون 855 پلاس در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. گفتنی است حافظه ذخیره سازی این گوشی افزایش دادنی نیست یعنی درگاه رم یا کارت حافظه SSD جداگانه ای ندارد. همان طور که از نام این پردازنده بر می آید، این تراشه در حقیقت نسخه اور کلاک شده از اسنپدارگون 855 محسوب می شود که در ان فرکانس تک هسته ی قدرتمند CORTEX A76 از 2.84 به 2.96 گیگاهرتز ارتقا پیدا کرده و فرکانس واحد پردازش گرافیکی نیز به 700 مگا هرتز رسیده است. گوشی گلکسی زد فیلیپ در مدل های دیگری در دسترس قرار ندارد و مشخصات سخت افزاری آن کاملا یکسان است. گرچه از بهترین پردازنده در این گوشی استفاده نشده است اما به اندازه کافی نیاز کاربران را به خوبی پاسخگو است و بر طرف خواهد کرد. عدم وجود جک 3.5 میلی متری نیز نکته جدیدی در پرچمداران شرکت سامسونگ نیست و به نبود آن در گوشی های امروزی باید عادت کرد.در تجربه کاربران ، عملکرد کلی دستگاه در روان اجرا کردن تمامی برنامه ها مطرح امروزی تضمین میشود، و به راحتی از پس آن ها بر می اید. در موضوع عملکرد دستگاه، باید به نرم افزار کاملا بهینه کمپانی سامسونگ اشاره کرد. رابط کاربری ONE UI برای گوشی هوشمند زد فیلیپ با ارائه قابلیت های مربوط به فلکس مود به روز شده است. از تغییرات ONE UI می توان به مواردی مانند ژست های حرکتی ارتقا یافته، تم تیره فراگیر، صفحه لاک الکل پویا و اصطلاحات رابط کاربری برای رفع مزاحمت های گوشی و افزایش بهره برداری کاربران اشاره کرد. استفاده از دو اپ در گوشی زد فیلیپ به صورت هم زمان یک تجربه جالب انگیز را به ارمغان می اورد که چنین ویژگی را مدیون صفحه نمایش متفاوت این گوشی هستیم.

باتری

نیرویه مورد نیاز این گوشی هوشمند از باتری لیتیوم پلیمری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین میشود. این حجم از باتری برای گوشی گلکسی زد فیلیپ با توجه به مشخصات فنی دستگاه و قیمت آن معمولی به حساب می آید و انتظار عملکرد یک روز کامل معقول نیست. در حالت کلی نیز، مصرف باتری متادل بوده و می توان آن را با شارژر نسبا سریع 15 واتی شارژ نمود. سامسونگ تلاش کرده است که از تمام جهات این گوشی را کامل و بی عیب و نقص ارئه دهد.قرار گیری باتری مناسب تا اضافه شدن شارژر وایرلس و حتی قابلیت شارژ معکوس، ویژگی هایی هستند که در انتخاب گوشی هوشمند در سال 2020 اهمیت داشته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.