ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو 2018 (Shogun Sport) چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو 2018 (Shogun Sport) چه ویژگی‌هایی دارد؟شاسی بلند پاجرو یا شوگان اسپورت (Mitsubishi Shogun Sport) یکی از خودروهای محبوب میتسوبیشی است که قرار است نسخه فیس‌لیفت‌شده آن، از بهار سال 2018 به شکلی ویژه در انگلیس ارائه شود.

مدل 7 صندلی این خودرو در حال حاضر در بازارهای آسیایی به فروش می‌رسد. این خودرو از همان پلت‌فرمی بهره می‌برد که پیک آپ تراک‌های تریتون L200 روی آن سوار شده‌اند. شوگان از یک موتور 2.4 لیتری دیزلی 180 اسب‌بخاری بهره می‌برد که با یک سامانه انتقال قدرت خودکار جدید و 8 سرعته هماهنگ خواهد شد. شما می‌توانید حالت خودرو را در سیستم Super Select 4WD II نیز تعریف کنید. این خودرو که با نام پاجرو اسپورت نیز در بازارهای جهان شناخته می‌شود.
Mitsubishi
خودروها با توجه به هزینه و تمایل مشتریان در دو سطح و تریم ارائه خواهند شد. در هر دو تریم شاهد پوشش‌های چرمی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، LEDهای روزتاب، سامانه کنترلگر در حرکت‌های شیب‌دار سیستم کمکی برای کشش، انتخاب حالات حرکت با توجه به زمین جغرافیایی و فناوری یکپارچه‌سازی گوشی هوشمند هستیم.
در سطوح بالاتر شاهد گرمکن صندلی و ویژگی‌های امنیتی اضافی مانند سامانه مهار کننده برخورد از روبه‌رو، هشدار نقاط کور و سامانه نظارتی همه جانبه هستیم.
معرفی کامل شرکت میتسوبیشی (Mitsubishi) + تاریخچه
این خودرو قابلیت‌های آفرودی بیشتری را در مقایسه با رقبای هم‌قیمت خود در بازار انگلیس دارد. در میان SUV های رقیب این میتسوبیشی می‌توان به فورد اورست و نیسان ناوارا اشاره که هنوز وارد انگلیس نشده‌اند.شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو 2018 (Shogun Sport) چه ویژگی‌هایی دارد؟
منبع : fleetnews.co.uk
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.