ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس | از امکانات تا گالری عکس

مشخصات شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس | از امکانات تا گالری عکسمرسدس بنز کلاس جی (به آلمانی: Mercedes-Benz G-Class)، گران‌ترین خودروی شاسی‌بلند شرکت مرسدس بنز است که هم کاربرد نظامی دارد و هم یکی از لوکس‌ترین خودروهای این شرکت شناخته می‌شود. در ادامه به معرفی امکانات مدل جدید این شاسی بلند می پردازیم :
چابک، راحت، یک سر و گردن بالاتر

G Class همانقدر که در زمین های ناهموار و خشن عالی عمل میکند، در جاده های آسفالت هم سواری بسیار نرم و دلپذیری دارد. به کمک طراحی جدیدی که در اکسل جلو پیاده شده، فرمان پذیری چه در مسیرهای آفرود و چه در جادههای آسفالت، بسیار نرم تر و بهتر از دیگر شاسی بلندهاست.
2020 Mercedes Benz G Class G 550 SUV
G 550 Night Package in Emerald Green with 20-inch AMG multispoke wheels
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
G-Class در بهترین شکل

چه آفرود و چه روی آسفالت، این شاسی بلند با سیستمهای هوشمند، کنترلهای صوتی پیشرفته، فرمانپذیری بینظیر و ایمنی فوقالعاده، هر سرنشینی را شگفتزده میکند. در عین حال، سیستم تعلیق جدید امکان Dynamic Select (که به راننده امکان تنظیم پارامترهای مختلف موتور و گیربکس را میدهد)، G-Mode (که با توجه به سطحی که خودرو روی آن قرار دارد، فنربندی و فرمانپذیری را تنظیم میکند) و سه حالت مختلف درگیری دیفرانسیلها، سواری عالی و چابکی منحصربهفردی را برای این خودرو به ارمغان آوردهاند.

Mercedes Benz G Class
نمای درون ماشین شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس 7#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
طراحی داخلی، تفسیری دوباره برای امروز

این خودروی آفرود لوکس، یکی از سمبلهای طراحی مرسدس بنز تا به امروز بوده است. بسیاری از اِلِمانهایی که شمایلی ویژه به G Class بخشیدهاند، از سال ۱۹۷۹ دست نخورده باقی ماندهاند. دستگیرههای منحصربه فرد، زِه های مقاوم برجسته روی درها، چراغهای خاص و محافظ زاپاس در عقب، چیزهایی هستند که در نخستین نگاه توجه را به خود جلب میکند و حتی صدای بسته شدن درها، همگی یادآور شخصیت ویژه G Class هستند.
طراحی خارجی، نمادی مطمئن

G Class طراحی پیچیدهای دارد. شاسی بلندی که باید همزمان با مدرن بودن، حس کلاسیک این کلاس را به راننده القا کند و در عین نمایندگیِ یکی از کلاسهای لوکس مرسدس، شخصیت ویژه یک خودروی آفرود و سرسخت را بنمایاند. در نگاه اول، نهایت مرغوبیت عناصر سازنده داخل خودرو به چشم میآید. امضای G Class را میتوان در دستگیره سرنشین جلو و کلیدهای کرومی انتخاب حالت دیفرانسیل به وضوح مشاهده کرد. اِلِمانهایی از طراحی خارجی نیز به طراحی داخلی سرایت کرده است؛ شکل دایرهای دریچههای هوا و سرعتسنج و دورسنج کنسول جلوی راننده، یادآور چراغهای دایره و خاص این مدل هستند.

افسانه از خودش سبقت می‌گیرد

هدف اصلی طراحی دوباره G Class، بالا بردن قدرت فرمانپذیری بود. تحقق این هدف همزمان منجر به چابکی و راحتی بیشتر این خودرو نسبت به نسلهای گذشتهاش شده است. شاسی نردبانی، سه حالت مختلف قفل کامل دیفرانسیلها و حالت Low Range (برای افزایش گشتاور)، همگی از این G، یک G واقعی میسازند!

G-Mode مسیرهای نرفته را درمی‌نوردد

با انتخاب یکی از سه حالت قفلشدن دیفرانسیلها یا حالت Low Range، G-Mode به طور خودکار فعال میشود. این حالت آفرود ضمن تعدیل لزرشهای شاسی و فرمان، از تعویض دنده اضافه جلوگیری میکند و عملکرد خودرو را در حالت بهینه نگه میدارد. وقتی که چراغ کوچک G در پنل جلوی راننده روشن شود، دیگر چیزی جلودار G نیست. زمین را درمینوردد و پیش میرود!

قدرتمند و به‌صرفه

G500 جدید، قدرتش را مدیون موتوری چهار لیتری هشت سیلندر خورجینی با دو توربو شارژ است که توانی برابر با ۳۱۰ کیلووات (۴۲۲ اسب بخار) و حداکثر گشتاور ۶۱۰ نیوتونمتر در ۲۰۰۰ تا ۴۷۵۰ دور بر دقیقه تولید میکند.

گیربکس اتوماتیک 9G-TRONIC مجهز به مبدل گشتاور، به بهترین شکل از پس انتقال قدرت برآمده است و دقیقاً نیازهای یک خودروی آفرود را برآورده می‎کند. مدت تعویض دنده های این گیربکس ۹ سرعته با بهرهگیری از نرمافزاری که مخصوص همین کار طراحی شده، به طور محسوسی کاهش یافته است. نسبت دنده بزرگ در این گیربکس نه تنها باعث کارکرد کم صدا و رانندگی راحت مخصوصاً در سرعتهای پایین میشود، بلکه مصرف سوخت را نیز کاهش میدهد.
آلبوم عکس
MERCEDES BENZ G CLASS :
شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس 17#
شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس 16#
شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس 15#
شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس 14#
شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس 13#
شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس 12#
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.