ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی امکانات مرسدس بنز کلاس اس | قصر متحرک مرسدس بنز!

معرفی امکانات مرسدس بنز کلاس اس | قصر متحرک مرسدس بنز!مرسدس-بنز کلاس-اس (Mercedes-Benz S-Class) که قبلاً با نام Sonderklasse (به آلمانی به معنای کلاس ویژه با اختصار "S-Klasse") شناخته میشد ، مجموعه ای از سدان ها و لیموزین ها و خودروی لوکس با اندازه بزرگ است که توسط شرکت خودروسازی مرسدس-بنز که زیر مجموعه کمپانی دایملر آگ است در کشور آلمان تولید شده است. ساخت خودروهای لوکس با نام مستعار پونتون از سال ۱۹۵۴ با مدل W180 شروع شد و پس از آن سری فینتیل با مدل های W110 ، W112 ، W111 از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۷۱ تولید شدند اما نامگذاری کلاس اس از سال 1972 با مدل W116 رسما معرفی شد که تاکنون مورد استفاده قرار می گیرد. پس از نسل اول که تا سال ۱۹۸۰ تولید میشد ، نسل دوم با اتاق W126 تا سال ۱۹۹۱ تولید و سپس نسل سوم با اتاق W140 تا سال ۱۹۹۸ تولید و نسل چهارم با اتاق W220 تا سال ۲۰۰۵ و نسل پنجم با اتاق W221 تا سال ۲۰۱۳ و نسل ششم با اتاق های C217 W222 و اتاق A217 (مدل کروک اتاق C217) که از ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ تا زمان ویرایش این مقاله در حال تولید است.
2020 Mercedes Benz S Class Luxury Sedan
S 450 4MATIC Sedan in Iridium Silver with 20-inch AMG twin 5-spoke wheels
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
موفقیت نسل های متمادی از سری S-Class Saloon بر کسی نهان نیست اما با تولد جدید ترین فرزند این خانواده اصیل، تمامی استاندارد های خودروسازی دستخوش تغییر و بهبود شدند. با توجه به ایمنی بی همتا و رفاه بینظیر S-Class ، به همراه قدرت مثال زدنی، میتوان جدید ترین S-Class را قصری متحرک در جاده ها دانست. دقت و تعهد در طراحی و ساخت جزئیات در مرسدس تنها به بدنه خارجی خودروهای تولیدی این برند، محدود نشده و نشانه های آن را میتوان در طراحی داخلی محصولات مرسدس هم مشاهده نمود. با استفاده از مرغوب ترین متریال ها، ما بهشتی سرشار از آرامش و راحتی را برای شما مشتریان عزیز، فراهم آوردهایم. از صندلی جلوی تا-شونده تا سیستم تعلیق MAGIC BODY CONTROL همگی دست در دست هم داده اند تا شما، بهترین تجربه رانندگی ممکن را توسط این قصر متحرک تجربه کنید. طبیعتا طراحی خارجی نیز به بهترین نحو ممکن پرداخت شده است؛ بالاخره هرچه باشد، این یک S-Class است! طراحی مقداری ایرودینامیک تر شده و مخصوصا خودرو های تولیدی خط AMG به کیت بدنه AMG Bodystyling مجهز شده اند. در این محصول شما میتوانید قوه محرکه خودروی خود را از بین دو گزینه انتخاب کنید: موتور V12 بنزینی با شتاب صفر تا صد تنها ۴٫۶ ثانیه، و موتور V6 دیزلی با مصرف سوخت 5 لیتر در 100 کیلومتر.
2020 Mercedes Benz S Class Luxury Sedan
S 560 Sedan in Magnetite Black with Ultra Wide Beam LED headlamps and AMG Line
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نمای بیرونی

اس کلاس luxury saloon در دو مدل رینگ استاندارد و پهن، حضوری پررنگ در جاده ها دارد. این زیبایی و اقتدار مدیون طراحی ایرودینامیک و ماهرانه مهندسین این برند باواریایی میباشد. در قسمت جلویی خودرو با پیروی از طراحی سنتی مرسدس-بنز، شاهد جلو پنجره کلاسیک و آرم بنز بر روی کاپوت خودرو هستیم. سیستم هوشمند نورافکن ها و چراغ های جلو، تماما توسط LED طراحی شده اند و در واقع میتوان گفت در طراحی مرسدس-بنز S-Class جدید، حتی از یک لامپ نوری استفاده نشده است.
2020 Mercedes Benz S Class Luxury Sedan
S 450 Sedan in Porcelain/Black Nappa leather and designo Natural Grain Black Ash wood trim
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
فضای داخلی

در اولین تجربه سواری با S-Class نخستین چیزی که توجه شما ار به خود جلب خواهد کرد، سکوت داخل خودرو است. عایق بندی صوتی با چنان استاندارد بالایی انجام پذیرفته است که تقریبا غرش موتور و صدای جاده از داخل خودرو قابل شنیده شدن نیست. این حس جدایی آرامش بخش از جهان اطراف مثال زدنی است. برای بهبود تجربه رانندگی با S-Class نیز میتوانید با آپشن هایی نظیر صندلی های تخت شونده که یادآور آرامش پرواز های First Class هستند، تا سیستم AIR-BALANCE که با یونیزه و فیلتر کردن هوای داخل خودرو، آرامش را برای راننده و سرنشینان به ارمغان می آورد، خودروی خود را مجهز کنید.

کارایی

در طراحی و ساخت S-Class به طور گسترده در اکثر قطعات از آلومینیوم استفاده شده است. این موضوع باعث شده تا عضو جدید S-Class نسبت به هم خانواده های پیشین خود، سبک تر و مستحکم تر باشد. در صورتی که انتخاب شما پیشرانه بنزینی باشد، موتور V8 بنزینی گزینه در دسترس شماست. این پیشرانه با تولید گشتاور ۷۰۰ نیوتن/متر میتواند تنها در ۴٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. مدل S 500 e L نیز با افزودن یک موتور الکتریکی و باتری ولتاژ بالا، به همراه توربو شارژ، جزو گزینه های قابل انتخاب خریداران میباشد.

ایمنی

از دیرباز تا کنون، سیستم های پیشرفته ایمنی به کار رفته در S-Class زبان زد بوده است. آخرین محصول معرفی شده نیز از این قاعده مستثنا نیست. سیستم های کمکی راننده مانند ATTENTION ASSIST, COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS و Crosswind Assist تنها بخشی از سیستم های امنیتی این خودرو میباشند تا اطمینان حاصل شود که شما سفری بدون تصادف داشه باشید.

فناوری

سری S-Class همواره با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا عرضه شده است و آخرین S-Class نیز از این قاعده مستثنا نیست. ترکیب سیستم ناوبری صوتی آنلاین و سیستم چند رسانه ای داخلی به همراه صفحه نمایش با کیفیت TFT همگی در خدمت ساخت تجربه ای جدید و بهتر برای شما است.
آلبوم عکس
MERCEDES BENZ S 450 SEDAN COLOR GALLERY :
Mercedes-Benz S 450 Sedan Dune Silver metallic
Mercedes-Benz S 450 Sedan Obsidian Black metallic
Mercedes-Benz S 450 Sedan designo Cashmere White (matte)
Mercedes-Benz S 450 Sedan designo Diamond White metallic
Mercedes-Benz S 450 Sedan Anthracite Blue metallic
Mercedes-Benz S 450 Sedan Selenite Grey metallic
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.