ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویردرون کابین و مشخصات مرسدس A کلاس 2018 منتشر شد

تصاویردرون کابین  و مشخصات مرسدس A کلاس 2018 منتشر شدشرکت خودروسازی مرسدس‌بنز آلمان سرگرم تست مدل جدید کلاس A به عنوان نخستین محصول خود در سال جدید میلادی است. آنگونه که مدیر تست محصولات جدید مرسدس‌بنز خبر می‌دهد، این خودروساز در تعطیلات سال جدید میلادی نیز از تست و توسعه خودرو غافل نیست و هم‌اکنون با طی مجموع 12 میلیون کیلومتر در جاده‌های اروپا کلاس A جدید را به بوته آزمایش گذاشته است.

چندی پیش از طراحی مشترک پیشرانه 1.2 لیتری جدید و کم‌مصرف TCE توسط رنو-نیسان و مرسدس‌بنز خبر داد که قرار است در خودروهای اقتصادی این خودروسازان نصب شود. اکنون این پیشرانه در این خودرو نصب شده و تست‌های تکمیلی را می‌گذارند. علاوه بر پیشرانه 1.2 لیتری 3 سیلندر، پیشرانه‌های 1.4، 1.6 و 2 لیتری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که به توربوشارژ و سستم استارت استاپ مجهز شده اند و نیز دو جعبه‌دنده دستی 6 سرعته و خودکار 7 سرعته نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند، در همین حال نسخه آ ام گ نیز از سیستم چهارچرخ محرک سود می‌برد.
آلبوم عکس
2018 MERCEDES A CLASS :
مرسدس بنز ای کلاس مدل 2018 #6
مرسدس بنز ای کلاس مدل 2018 #5
مرسدس بنز ای کلاس مدل 2018 #4
مرسدس بنز ای کلاس مدل 2018 #3
مرسدس بنز ای کلاس مدل 2018 #2
مرسدس بنز ای کلاس مدل 2018 #1
ادامه
همچنین دو پیشرانه 1.5 لیتری و 2 لیتری دیزل و نسخه هیبریدی با فناوری 48 ولت نیز برای این خودرو در دسترس خریداران خواهد بود.
معرفی کامل شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان / از تاریخچه تا جدیدترین خودروها
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.