ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نسل جدید مرسدس جی کلاس در مونیخ آلمان رونمایی شد

نسل جدید مرسدس جی کلاس در مونیخ آلمان رونمایی شددر کنار رونمایی از محصولات مختلف مرسدس بنز مانند شاسی بلند جدید EQS در نمایشگاه خودروی مونیخ (2021 International Motor Show Germany) به به اختصار IAA نامیده می شود، بنز از شاسی بلند قدیمی و محبوب خود با موتور الکتریکی جدید یعنی کانسپت مرسدس EQG که پاسخ مرسدس بنز به طرفداران طراحی‌های قدیمی کلاس جی است، رونمایی کرد.

قصد بنز از طراحی این ماشین شاسی بلند حفظ شخصیت مستحکم و آفرودی G کلاس بوده و به همین دلیل بسیاری از پانل‌های بدنهٔ EQG با با نسخه قدیمی موتور درون سوزاش یکی می باشد اما این شاسی بلند با بهره گیری از جلوپنجرهٔ مسدود چراغ‌دار، رینگ های مدرن و طرح دورنگ بدنه، این خودرو نشان کاملی از تغییرات اساسی مرسدس برای ورود اکثر محصولات‌اش به خانواده EQ را دارد.
Mercedes EQG 2022
مرسدس EQG مدل 2022 12#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
Mercedes EQG 2022
نمای عقب مرسدس EQG مدل 2022 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
Mercedes EQG 2022
درون کابین مرسدس EQG مدل 2022 3#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
از دیگر ویژگی های جالب Mercedes EQG Concept مدل 2022 می توان به، نوار LED روی سقف، زه‌های جانبی چراغ‌دار، چراغ ترمز سوم سراسری روی سقف، رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی با طراحی منحصربه‌فرد الهام گرفته از دههٔ ۹۰ و سپرهای آئرودینامیک اشاره کرد. در عقب خودرو نیز چیزی به مثل چرخ زاپاس به چشم می‌خورد اما این یک تایر یدکی نیست بلکه محفظه‌ای خارجی برای قرار دادن اشیائی مثل کابل شارژ است که با الهام از جعبه شارژرهای دیواری طراحی شده است.

مرسدس زمان معینی را برای ورود رسمی این خودرو به بازار، مشخص نکرده است اما وعده داده است که این خودرو همهٔ آزمایش‌های لازم را پشت سر خواهد گذاشت تا بتواند جای نسل قدیمی خود را بگیرد. همچنین در پایان فرایند توسعهٔ EQG، مرسدس برای اثبات توانایی‌های آن، شاسی‌بلند الکتریکی خود را برای انجام آزمایشی سخت به کوه ۱۴۴۵ متری شاکل در اتریش خواهد برد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.