ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جدیدترین محصول شرکت مرسدس بنز، در آستانه رونمایی قرار گرفت + آلبوم عکس

جدیدترین محصول شرکت مرسدس بنز، در آستانه رونمایی قرار گرفت + آلبوم عکسچند ماه بیشتر به عرضه اولین ماشین الکتریکی مرسدس-بنز باقی نمانده است. کارخانه آلمانی با این ماشین زیرمجموعه جدید EQ خود را معرفی می‌کند که ویژه مدل‌های الکتریکی است. بنز برای جا انداختن این نام تازه و اشاره به ساخت مدلی اسپرت در این بخش، هفته گذشته کانسپت تازه‌ای را در حاشیه جشنواره خودروهای کلاسیک پبل بیچ در ایالت کالیفرنیا رونمایی کرد.

مرسدس-بنز ویژن ئی‌کیو سیلور ارو (Vision EQ Silver Arrow) با الهام از ماشینی ساخته شده که بنز با آن در سال ۱۹۳۸ رکورد سرعت ۴۳۲.۷ کیلومتر در ساعت را ثبت کرد. این رکورد هشتاد سال برقرار ماند و تا سال ۲۰۱۷ شکسته نشد.
آلبوم عکس
MERCEDES BENZ VISION EQ SILVER ARROW PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس مرسدس-بنز ویژن ئی‌کیو سیلور ارو (Vision EQ Silver Arrow) #9
آلبوم عکس مرسدس-بنز ویژن ئی‌کیو سیلور ارو (Vision EQ Silver Arrow) #7
آلبوم عکس مرسدس-بنز ویژن ئی‌کیو سیلور ارو (Vision EQ Silver Arrow) #6
آلبوم عکس مرسدس-بنز ویژن ئی‌کیو سیلور ارو (Vision EQ Silver Arrow) #5
آلبوم عکس مرسدس-بنز ویژن ئی‌کیو سیلور ارو (Vision EQ Silver Arrow) #4
آلبوم عکس مرسدس-بنز ویژن ئی‌کیو سیلور ارو (Vision EQ Silver Arrow) #3
ادامه
این کانسپت از پلتفرمی استفاده می‌کند که قرار است در ماشین‌های الکتریکی مرسدس-بنز استفاده شود. موتورهای الکتریکی ماشین در مجموع ۷۵۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و باتری‌ها در کف ماشین قرار دارد. مرسدس-بنز می‌گوید ماشین‌ با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۰۰ کیلومتر حرکت کند.

ماشین فقط برای یک سرنشین جا دارد. راننده جاده را از طریق نمایشگری می‌بیند که سرتاسر جلوی اتاق کشیده شده و اطلاعات اضافی به صورت واقعیت مجازی بر روی تصویر نمایش داده می‌شود. اطلاعات دیگر ماشین هم در نمایشگر دیگری دیده می‌شود که روی فرمان است. برای ایجاد هیجان بیشتر به این ماشین بی‌صدای الکتریکی، راننده می‌تواند صدای موتور هشت سیلندر ماشین‌های اسپرت بنز یا صدای موتور ماشین فرمول یک مرسدس را بشنود.

مرسدس-بنز می‌گوید قرار نیست ماشینی براساس این کانسپت به ساخته و به بازار عرضه و شود و تنها بخش‌هایی از آن در مدلهای الکتریکی کارخانه به کار گرفته خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد بنز از الان تمرین برای ساخت یک ابرخودروی الکتریکی در دهه آینده میلادی آغاز کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.