ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس مایباخ 2023 با همکاری هنرمند مشهور، رونمایی شد

مرسدس مایباخ 2023 با همکاری هنرمند مشهور، رونمایی شدبرند مایباخ، که محصولات لوکس مرسدس-بنز را تولید می کند، از ماشین جدیدی رونمایی کرده که با همکاری هنرمند مشهور آمریکایی، ویرجیل آبلو تزیین شده است.
مرسدس-بنز 2022
ویرجیل آبلو، مدیر هنری پیشین مزون لوئی‌ویتون یکی از تاثیرگذارترین چهره‌ها در صنعت مد است. او اولین آفریقایی‌تباری بود که مدیریت هنری لباس‌های مردانه مزون فرانسوی را برعهده گرفت و با شرکت‌های بزرگی نظیر نایکی هم همکاری می‌کرد. آقای آبلو سال گذشته پس از مبارزه‌ای طولانی با بیماری سرطان در ۴۱ سالگی از دنیا رفت.
Virgil Abloh
همزمان با مرگ ویرجین آبلو، مایباخ از کانسپتی رونمایی کرد که با همکاری او و گوردون واگنر، مدیر طراحی بنز ساخته شده بود. این کانسپت الهام‌بخش مدلی از مایباخ شد که اکنون برای فروش عرضه شده است.
مایباخ 2022
ماشین بر اساس لوکس‌ترین مدل مایباخ ساخته شده است. بخش بالای آن سیاه است و رنگ بدنه از شن الهام گرفته شده است. این دو رنگ در تزیین اتاق هم استفاده شده و تصاویر و علائم روی نمایشگر ماشین هم با همین رنگ‌بندی از نو طراحی شده‌اند.
2023 Mercedes-Maybach S680 by Virgil Abloh
قرار است ۱۵۰ دستگاه از این مایباخ ساخته شود. مایباخ هنوز قیمت ماشین را اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌شود بسیار گران‌تر از قیمت ۲۰۰ هزار دلاری مدل‌های معمولی فروخته شود. سوییچ ماشین در جعبه‌ای از چرم به خریداران داده می‌شود که در آن یک مدل مینیاتوری در ابعاد یک به ۱۸ از ماشین قرار دارد.

همزمان با معرفی این مدل، مایباخ لباس‌هایی که توسط ویرجیل آبلو طراحی شده را هم برای فروش عرضه کرده است.
منبع : motor1.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.