ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی کامل مرسدس AMG GT | از مشخصات و امکانات تا آلبوم عکس تماشایی

معرفی کامل مرسدس AMG GT | از مشخصات و امکانات تا آلبوم عکس تماشاییمرسدس-آام‌گ جی‌تی (به انگلیسی: Mercedes-AMG GT) یک خودروی کوپه محصول مرسدس-آام‌گ است. این خودرو در ردهٔ سوپر اسپورت‌ها بوده و محصول سال ۲۰۱۴ است.
Mercedes AMG GT Coupe
Mercedes-AMG GT Coupe #8
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
تاریخچه

پیش‌نمایش فضای داخلی خودروی مرسدس-آام‌گ جی‌تی در ۱۶ آوریل ۲۰۱۴ انجام گرفت. این خودرو در ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد در اکتبر ۲۰۱۴ با دو گزینهٔ قدرت خروجی پیشرانه به‌طور رسمی در نمایشگاه خودروی پاریس به‌صورت عمومی رونمایی شد. توان‌های در نظر گرفته‌شده برای این خودرو عبارت‌اند از مدل جی‌تی با قدرت ۴۵۶ اسب بخار (۳۴۰ کیلووات) و مدل جی‌تی اس با قدرت ۵۰۳ اسب بخار (۳۷۵ کیلووات). گشتاور تولیدی پیشرانه‌های مدل‌های جی‌تی و جی‌تی اس نیز به‌ترتیب برابر با ۶۰۰ نیوتن متر (۴۴۳ پوند-فوت) و ۶۵۰ نیوتن متر (۴۷۹ پوند-فوت) هستند.
Mercedes AMG GT Coupe
Mercedes AMG GT Formula 1 Safety Car front side view
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
خودروی ایمنی فرمول یک

مدل جی‌تی اس به‌عنوان خودروی ایمنی در فصل ۲۰۱۵ از مسابقات جهانی فرمول یک حضور داشت و نخستین حضورش در این نقش را در جایزه بزرگ استرالیا ۲۰۱۵ تجربه کرد. از سال ۲۰۱۸، مدل جی‌تی آر به‌عنوان خودروی ایمنی جدید جایگزین مدل جی‌تی اس شد و تاکنون نیز در مسابقات حضور داشته‌است.

مدت کوتاهی پس از این رونمایی، توبایاس مورس، مدیرعامل شرکت مرسدس-آام‌گ وعده داد که یک مدل سری سیاه از خودروی مرسدس-آام‌گ جی‌تی نیز عرضه خواهد شد. مدل جدید این خودرو با عملکرد بالا، با نام مرسدس-آام‌گ جی‌تی آر عرضه شد.
Mercedes AMG GT Coupe
Mercedes-AMG GT Coupe #18
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
متولد شده برای کارایی، توسعه‌یافته برای کارایی بهتر

موتور مرسدس AMG به طور بی نظیری شروع به کار میکند. هر چیزی، از فشار سوخت گرفته تا مسیر اگزوز، طوری طراحی شدهاست که پاسخدهی خودرو و شما را سریعتر، باکیفیتتر و شدیدتر کند. تکنولوژی به ثبت رسیدهی Nanoslide در اصطکاک جدارهی سیلندرهای این خودروکه برای ماشینهای مسابقه AMG طراحی شدهاست، قدرت و دوام را افزایش میدهد. موتور AMG دستساز V8 با حجم 4 لیتر با مخزن خشک، غرشی سرشار از گشتاور را آزاد میسازد. دو موتور توربو که درون شکل V موتور قرار گرفتهاند، نیروی تقویتی شدیدی را در هر یک از سیلندرهای تزریق مستقیم وارد میکنند، تا AMG GT با نیروی پیشران 469 اسب بخار را در مدت 3.9 ثانیه، AMG GT S با نیروی پیشران 515 اسب بخار را در مدت 3.7 ثانیه و AMG GT C با نیروی پیشران 550 اسب بخار را در مدت 3.6 ثانیه، به 60 مایل برساعت سرعت برساند.

سیستم تعلیق 4 چرخ دوگانه، از اجزای آلومینیومی ریختهگری شده با وزن پایین و صلبیت بالا، استفاده میکند. فنرهای عقبی مستقیما به حاملان توپی چرخ وصل شدهاند. سیستم کنترل رانندگی 3 مرحلهای AMG با جاده، مسیر و راننده انطباق میابد. سیستم چند حالتهی انتخاب مود دینامیکی AMG به شما اجازه میدهد تا پارامترهای عملکردی را توسط دکمهها تغییر دهید. بستهی دینامیکی AMG Dynamic Plus در AMG GT S دلخواه است و در GT C بهطور استاندارد وجود دارد. موتور دینامیکی و قطعات انتقال محوری از سیال الکترومغناطیسی استفاده میکنند تا به تدریج سخت شود و فرمانپذیری دقیق بماند. شاسی طوری تنظیم شدهاست تا بدنه فرم خشن و اسپرت بیشتری داشته باشد.

بالانس ایده‌آل، پاسخ لحظه‌ای

یک محور انتقال قدرت فیبر کربن صلب که به ایجاد بالانس 47 به 53 جلو به عقب کمک میکند، موتور 8 سیلندر را به دیفرانسیل عقب 7 سرعته AMG SPEEDSHIFT DCT متصل می‎کند. با مودهای قابل انتخاب و تطابق در دندههای معکوس، این خودرو بهشدت سریع و فوقالعاده بیمانند است. دیفرانسیل با لغزش محدود، یک کنترل الکترونیکی را به AMG GT S و GT C اضافه میکند.

خوش‌تراش و هیجان‌انگیز

بدنه ی خوش تراش AMG GT باد و وزن را به تسخیر درمی آورد و نگاهها و قلبها را تصاحب کند. قدرت دیفرانسیل عقب این خودرو و شاسی بالانس شدهی ایدهآل آن، با تناسب شکل گرفتهاند. جزئیات درخشان، هوا را با قدرت به جریان در میآورد. نتیجه یک ماشین اسپرت فارغ از زمان است که خود ایجاد کنندهی رویه است و نگاه شما را اغوا میکند. اتاقک، بدن شما در بر میگیرد، احساسات شما را بالا میبرد و به غرایز شما متصل میشود. یک کنسول V شکل با همخوانی ظریف، قدرت دقیق بودن را القا میکند. فرمان ضخیم و کنترلهای حسی و بصری به شما قدرت فرماندهی و راحتی میدهد. صندلیهای کاربردی و با طراحی مناسب، در هر حرکت شما را پشتیبانی میکند.

آراسته شده برای حال و هوای شما

AMG GT شما میتواند عشق و حس مدگرایی شما را آشکار سازد. برای بیرون آن، گسترهای از طرحهای چرخ، بستههای مربوط به سبک و مدل و رنگ مات یا براق، قابل انتخاب است. کابین بهزیبایی تزیین شدهی آن طیفی از اسباب و اثاث داخلی مناسب برای کار با دست و آرایهای از گزینههای تزیینی مدرن را برای کنسول و اجزای مختلف دیگر، پیشنهاد میدهد. بستهی آیرودینامیکی AMG یک جداکننده جلو بزرگتر با یک بال عقب ثابت را گردآوری میکند. اجزای سیاه براق موجود در بستهی شب، حتی یک بیان قویتر را ایجاد میکند. و مجموعهای از المانهای فیبر کربنی و لهجههای سیاه براق، روح مسابقهای AMG GT S و AMG GT C را برانگیخته میکنند.
حجم موتور 3982
تعداد سیلندر 8
شتاب 0 تا 100 بین 3.7 تا 4.0 (برای مدل‌های مختلف)
جعبه دنده (گیربکس) AMG SPEEDSHIFT DCT
آلبوم عکس
MERCEDES AMG GT COUPE :
Mercedes-AMG GT Coupe #30
Mercedes-AMG GT Coupe #29
Mercedes-AMG GT Coupe #28
Mercedes-AMG GT Coupe #27
Mercedes-AMG GT Coupe #26
Mercedes-AMG GT Coupe #25
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.