ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس بنز منصوری ۲۰۲۳ چه قیمت و ویژگی‌هایی دارد؟

مرسدس بنز منصوری ۲۰۲۳ چه قیمت و ویژگی‌هایی دارد؟مرسدس AMG GT63 S E Performance یکی از قدرتمندترین مدل هایی است که از شهر آفالترباخ (Affalterbach) آلمان، جایی که خودروهای هشت سیلندر مرسدس بنز تولید می شود به بازار آمده است. اما منصوری با استفاده از AMG GT63 S E Performance و قدرتمندتر کردن آن، این قدرت را به شکل چشمگیر افزایش داده است.
Mansory Mercedes-AMG GT63 S E-Performance
منصوری در یکی از جدیدترین پروژه های خود موتور 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو این خودرو در حالت استاندارد 831 اسب‌بخار و 1470 نیوتن‌متر گشتاور را با تغییراتی در قوای محرکه خروجی آن را به 880 اسب‌بخار قدرت و 1490 نیوتن‌متر گشتاور رسانده است. این افزایش قدرت منجر به این شد که حداکثر سرعت این سدان به 320 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کند و 0.1 ثانیه در شتاب اولیه سریع‌تر شود.

همچنین شکل زیبای این خودرو نیز شاهکاری برای خود است. ترکیبی از کد رنگ اختصاصی سبز و مکمل مشکی فیبرکربن برای بدنه این مرسدس بنز در نظر گرفته شده است که بسیار تماشایی است. درب محفظه موتور با ورودی هوای 3 بخشی در هماهنگی با جزئیات اسپرت سپرها و رکاب به علاوه بال عقب از جمله شاخص ترین جزئیات منصوری برای بدنه، هستند.
مرسدس
پیشرانه 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر مرسدس پس از بروزرسانی منصوری برابر با 880 اسب خروجی و 1490 نیوتن متر گشتاور دارد. این اعداد در مقایسه با شاخص استاندارد 831 اسب بخار و 1470 نیوتن متر برای پیشرانه مذکور در حالت استاندارد، نشانگر تغییرات اعمالی تیونر هستند.

بیشینه سرعت برابر با 320 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

از نظر طراحی، منصوری کاپوت جدید کربن با خروجی هوا بیشتر و اسپویلر کربن عقب را بر روی این خودرو نصب کرده تا در کنار قطعات پُر تعداد فیبر کربن به بهبود وزن کمک کند. این شرکت زیر خودرو از رینگ‌های سبک وزن Type Y.5 با سایز 22 اینچ استفاده کرده تا در عین زیبایی به کاهش وزن کلی کمک کرده باشد.
درون کابین بنز منصوری
داخل کابین که با رنگ بیرونی همخوانی ندارد از چرم و فیبر کربن پوشیده شده است که هر خریدار می‌تواند بر اساس سلیقه خود آن را تغییر دهد.

قیمت این خودرو توسط منصوری طبق معمول منتشر نشده است، اما قیمت مرسدس بنز آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس در حالت استاندارد برچسب 210 هزار دلاری /14,070,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) را دارد که مطمئناً قیمت این خودرو بسیار گرانتر از قیمت پایه آن است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.