ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نسل جدید پرفروش ‌ترین محصول بنز رونمایی شد

نسل جدید پرفروش ‌ترین محصول بنز رونمایی شدمرسدس-بنز نسل جدیدی از کلاس C خود را معرفی کرد. ششمین نسل از این سدان پرطرفدار، اولین مدل کارخانه است که تنها با قوای محرکه هیبرید به بازار عرضه می‌شود.
2022 Mercedes C Class
201 series C-Class Saloons, 1997 - 2000
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اولین نسل از بنز کلاس C در سال ۱۹۸۲ معرفی شد. از آن زمان تا کنون، بنز ده میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه از این ماشین فروخته و این مدل در ده سال گذشته پرفروش‌ترین محصول بنز بوده است.

مهم‌ترین رقیب این بنز ب‌ام‌و سری ۳ است. اما علاوه بر این رقیب قدیمی، فروش بنز کلاس C در چند سال گذشته به خاطر ماشین‌های الکتریکی و محبوبیت ماشین‌های شاسی‌بلند مشکل‌تر شده است.
2022 Mercedes C Class
مرسدس بنز سی کلاس مدل 2022 6#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
بنز برای جذاب نگه‌داشتن کلاس C، مدل جدید آن را اسپرت‌تر طراحی کرده و به فن‌آوری‌هایی از لوکس‌ترین ماشین خود، کلاس S، مجهز کرده است. از جمله نمایشگر بزرگی که عینا شبیه به کلاس S است، اما با امکانات کمتری در کلاس C عرضه می‌شود.
2022 Mercedes C Class
مرسدس بنز سی کلاس مدل 2022 12#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
بنز فقط از موتورهای چهار سیلندر در کلاس C استفاده می‌کند. همه مدل‌ها یک موتور الکتریکی ۲۰ اسب بخاری هم دارند که باعث کاهش مصرف سوخت شده و در سرعت‌های پایین به چابک‌تر شدن ماشین کمک می‌کند.
2022 Mercedes C Class
مرسدس بنز سی کلاس مدل 2022 16#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
بنز به زودی یک مدل هیبرید-الکتریکی هم از کلاس C خواهد ساخت که می‌تواند تا ۱۰۰ کیلومتر را با نیروی باتری حرکت کند؛ مسافتی که به گفته کارخانه برای بسیاری از امور روزانه کافی است و راننده تنها برای مسافرت‌های طولانی از موتور بنزینی استفاده خواهد کرد. مدل تمام الکتریکی کلاس C احتمالا بعد از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد.

بنز نسل جدید کلاس C را علاوه بر آلمان، در دو کارخانه‌اش در چین و آفریقای جنوبی تولید خواهد کرد. پیش‌فروش ماشین با قیمت پایه حدود ۵۰ هزار دلار از ماه آینده آغاز شده و اولین ماشین‌ها در تابستان به مشتری تحویل داده خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.