ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مدل جدید مرسدس بنز SL مدل 2022 رونمایی شد

مدل جدید مرسدس بنز SL مدل 2022 رونمایی شدمرسدس-بنز نسل جدیدی از مدل SL را رونمایی کرد. این ماشین که یکی از باسابقه‌ترین مدل‌های بنز است توسط AMG، زیرمجموعه اسپرت کارخانه آلمانی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

درخشش مرسدس اس ال

Mercedes benz 300sl
مدل SL، هفتاد سال قبل برای ورود به مسابقات اتومبیلرانی توسط مرسدس بنز تولید شد و در اولین سال حضورش درخشید که مهم‌ترین آن کسب مقام اول و دوم در مسابقه استقامت لومان بود. تقریبا همه نسل‌های بعدی SL عیاری برای ماشین‌های لوکس اسپرت بودند و بعدا به ماشین‌های کلکسیونی گران‌قیمت تبدیل شدند.

بنز SL مدل 2022 چه امکاناتی دارد؟

2022 Mercedes AMG SL
#2 2022 Mercedes-AMG SL
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
مدل جدید SL کروکی می باشد و سقف پارچه‌ای دارد کهمی‌توان آن را ظرف ۱۵ ثانیه باز و بسته کرد. ماشین با دو موتور هشت سیلندر عرضه می‌شود که قوی‌ترین موتور ۵۸۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. با این نیرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت SL حدود ۳.۵ ثانیه و حداکثر سرعتش به ۳۱۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.
2022 Mercedes AMG SL
2022 Mercedes-AMG SL interior
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اتاق ماشین با الهام از نسل جدید کلاس S کارخانه طراحی شده است. دو صندلی کوچک هم برای نشستن کودکان در نظر گرفته شده تا ماشین کاربردی‌تر شود.

در سال‌های گذشته استقبال از ماشین‌های دو نفره روباز کم شده و خودروسازان به مرور تولید این ماشین‌ها را کاهش داده یا متوقف کرده‌اند. ب‌ام‌و به همین دلیل برای مدل اسپرت خود با تویوتا همکاری کرد تا هزینه‌های تولید را کاهش دهد و بنز هم مدل SLC را از محصولاتش حذف کرده است.
منبع : carscoops.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.