ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لوکس ترین ماشین مایباخ در سال 2020 رونمایی شد + قیمت به تومان

لوکس ترین ماشین مایباخ در سال 2020 رونمایی شد + قیمت به تومانمایباخ یکی از زیر مجموعه های مرسدس-بنز آلمان از جدیدترین محصول لوکس اش رونمایی کرد، این ماشین قرار است، محصولات رولزرویس و بنتلی را به چالش بکشد.

مایباخ که براساس مرسدس-بنز کلاس S ساخته می‌شود، لوکس‌ترین ماشین این کارخانه آلمانی است و از سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
2021 Mercedes Maybach S Class
آلبوم عکس مرسدس میباخ اس کلاس مدل 2021
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
ماشین‌های مایباخ با جلوپنجره متفاوتی که پره‌های عمودی دارد از محصولات دیگر بنز متمایز می‌شود. ظاهر ماشین با رنگ دوگانه و قطعات آب‌کروم‌کاری شده نسبت به کلاس S لوکس‌تر شده است.

اما تفاوت اصلی در داخل ماشین دیده می‌شود. ماشین ۱۸ سانتی‌متر از کلاس S کشیده‌تر و فضای عقب بیشتر شده است. صندلی‌ها پشت و پاهای سرنشینان را ماساژ می‌دهد و می‌توان آنها را به شکل تخت خواباند.
2021 Mercedes Maybach S Class
مرسدس میباخ اس کلاس مدل 2021 9#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
درهای عقب ماشین موتور الکتریکی دارد و می‌توان آنها را با فشار دادن دگمه یا حرکت دست باز و بسته کرد. دوربین‌هایی در سقف سرنشینان را زیر نظر دارند و خواسته آنها را با توجه به حرکت دست و بدن تشخیص می‌دهند. مثلا کمربند ایمنی در پشت صندلی مخفی شده و تنها هنگامی بیرون می‌آید که سرنشین عقب دستش را برای گرفتن کمربند به سمت شانه‌اش ببرد.
2021 Mercedes Maybach S Class
مرسدس میباخ اس کلاس مدل 2021 31#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
برای ایجاد فضایی آرام در ماشین، سیستمی طراحی شده که صداهای مزاحم بیرون را دریافت کرده و با ارسال فرکانسی مشابه، آن‌ها را حذف می‌کند. روبروی هر سرنشین یک نمایشگر قرار دارد. برای ماشین می‌توان میز کار و یخچال هم سفارش داد.

قیمت پایه مایباخ ۱۷۳ هزار دلار /11,591,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است، اما با اضافه کردن امکانات سفارشی قیمت هر دستگاه به بیش از ۲۵۰ هزار دلار /16,750,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می‌رسد. مایباخ زمستان گذشته یک مدل شاسی‌بلند براساس کلاس GLS بنز معرفی کرد که قیمت پایه آن ۲۱۳ هزار دلار /14,271,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است.

مرسدس-بنز سال گذشته دوازده هزار دستگاه مایباخ در سراسر جهان فروخت. دایملر، مالک مرسدس-بنز هفته گذشته اعلام کرد به خاطر تقاضای زیاد برای این ماشین در چین، فروش در سال آینده دو برابر خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.