ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سریع‌ترین ماشین مک‌لارن با سرعت بیش از 4۰۰ کیلومتر، رونمایی شد

سریع‌ترین ماشین مک‌لارن با سرعت بیش از 4۰۰ کیلومتر، رونمایی شدمک‌لارن با یادآوری اولین مدلش، سریع‌ترین ماشینی که تاکنون ساخته را رونمایی کرد. سرعت مک‌لارن اسپیدتِیل (Speedtail) با موتور ۱۰۵۰ اسب بخاری هیبرید، بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت است و به گفته کارخانه سرعتش در کمتر از ۱۳ ثانیه، از صفر به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ایده ساخت خودروهای اسپرت توسط این شرکت بریتانیایی اولین بار سی سال پیش و در زمانی مطرح شد که تیم فرمول یک مک‌لارن در اوج بود. مدیران تیم هنگام بازگشت از مسابقه ایتالیا و در فاصله تاخیر پروازشان از میلان، در فرودگاه درباره آینده تیم گپ می‌زدند که به این فکر افتادند از تجربه‌شان در مسابقات برای ساخت ماشینی استفاده کنند.

مک‌لارن پنج سال بعد اولین مدل خود به نام F1 را رونمایی کرد. این ماشین در زمان خود گران‌ترین و سریع‌ترین خودروی جهان بود و به گمان بسیاری بهترین ماشین سوپراسپرت قرن بیستم لقب گرفت.
آلبوم عکس
MCLAREN SPEEDTAIL PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس مک‌لارن اسپیدتِیل (Speedtail) #14
آلبوم عکس مک‌لارن اسپیدتِیل (Speedtail) #13
آلبوم عکس مک‌لارن اسپیدتِیل (Speedtail) #12
آلبوم عکس مک‌لارن اسپیدتِیل (Speedtail) #11
آلبوم عکس مک‌لارن اسپیدتِیل (Speedtail) #10
آلبوم عکس مک‌لارن اسپیدتِیل (Speedtail) #9
ادامه
اسپیدتیل از بسیاری جهات به مک‌لارن F1 شبیه است و به گفته مدیران شرکت، بازتاب این ماشین در قرن بیست و یکم است. شبیه‌ترین بخش دو ماشین، چیدمان صندلی‌ها است که راننده در وسط خودرو می‌نشیند و دو صندلی با فاصله‌ در کنار او برای سرنشینان قرار داده شده است.

مک‌لارن مانند F1، از اسپید‌تیل هم تنها ۱۰۶ دستگاه می‌سازد. قیمت ماشین دو میلیون و ۲۵۰ هزار دلار /150,750,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است و همه ماشین‌ها پیش‌فروش شده است.

با اینکه داخل ماشین با هدف شبیه‌سازی یک ماشین مسابقه‌ای طراحی شده، مک‌لارن می‌گوید سواری اسپیدتیل آنقدر راحت است که می‌توان با آن به طور روزمره در شهر و مسیرهای طولانی رانندگی کرد.

اسپید‌تیل بخشی از سری ویژه مک‌لارن است که تاکنون دو مدل P1 و سنا از آن ساخته شده است. این ماشین اولین محصول از برنامه تازه مک‌لارن است که قرار است طبق آن تا سال ۲۰۲۵ هجده مدل جدید به بازار عرضه شود.

اولین سری از اسپیدتیل در سال ۲۰۲۰ به مشتریان تحویل داده خواهد شد. نزدیک‌ترین رقیبان این ماشین آستون مارتین والکری، مرسدس-ای‌ام‌جی پروژه ۱ و بوگاتی شیرون است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.