ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی لکسوس جی‌ایکس ۲۰۲۴ (قیمت Lexus GX به تومان)

مشخصات فنی لکسوس جی‌ایکس ۲۰۲۴ (قیمت Lexus GX به تومان)لکسوس که برند زیر مجموعه تویوتا ژاپن می باشد و بروی تولید خودروهای لوکس تمرکز دارد، به تازگی از نسل جدید شاسی‌بلند محبوب جی‌ایکس (GX) رونمایی کرد. نسل سوم این شاسی‌بلند آف‌رود (خارج از جاده) دارای امکانات بیشتر و قدرت بالاتری است. طراحی خودرو جدید لکسوس همچنین دارای خطوط طراحی تیز است که خودرو را خشن‌تر نشان می‌دهد.
2024 Lexus GX
#6 2024 Lexus GX
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.

طراحی داخلی و ظاهری لکسوس GX 2024

طراحی این خودرو مکعبی و ترکیبی از حجم‌های بسیار است که با طراحی نسل قبلی تفاوت دارد.
2024 Lexus GX
2024 Lexus GX interior
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در طراحی داخلی تمرکز طراحان بر لوکس و راحت‌بودن بوده و در کنسول میانی یک نمایشگر ۱۴ اینچی بزرگ قرار داده شده است. طراحی داخلی لکسوس جی ایکس 2024 دچار تحولی زیادی با نسل قبلی خود شده است. این خودرو بدنه ای باکسی استایل دارد و سعی شده چهره خشنتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد. جلوپنجره بیش از حد بزرگ لکسوس همچنان بخشی از طراحی ظاهری این خودروست، ولی طراحان لکسوس سعی کرده اند که مقداری آن را ساده سازی کنند تا کمتر چشمان مخاطب را اذیت کند! لکسوس GX 2024 در شش نسخه پریمیوم، پریمیوم پلاس، لاکچری، لاکچری پلاس، اوورتریل و اورتریل پلاس عرضه می شود که دو نسخه آخر تریم های آفرود محور این خودرو هستند.
2024 Lexus GX
2024 Lexus GX
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
برخلاف استایل ظاهری این خودرو که به مراتب خشنتر از نسل قبلی طراحی شده، طراحان لکسوس کابینی بسیار لوکس و متفاوت از نسل قبلی برای این خودرو طراحی کرده اند. یک نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی در پشت فرمان نصب شده و این در حالیست که نسل قبلی تا همین سال 2023 نیز همچنان با نشانگرهای آنالوگ عرضه می شد. در میان داشبورد هم یک نمایشگر لمسی 14 اینچی برای سیستم مالتی مدیا به جای نمایشگر لمسی 10.3 اینچی نسل قبلی قرار گرفته است. این خودرو از اپل کار پلی و اندروید اتو بدون سیم هم پشتیبانی می کند. خوشبختانه هنوز برای کنترل دما و ولوم سیستم صوتی از کلیدهای فیزیکی در کابین لکسوس جی ایکس 2024 استفاده شده است. برای کنترل ترانسفر کیس و دیفرانسیل ها نیز کلیدهای فیزیکی در کنسول میانی و نزدیک به شیفتر دنده نصب شده است. به صورت آپشنال نیز هد آپ دیسپلی به این خودرو اضافه می شود.

مشخصات فنی و قیمت لکسوس جی ایکس 2024

پلت‌فرم این خودرو با تویوتا لندکروز مشابه است. موتور این خودرو ۳.۴ لیتری شش‌سیلندر جفت توربو خورجینی است که ۳۵۴ اسب بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این خودرو مجهز به گیربکس ۱۰‌سرعته است. لکسوس جی ایکس جدید اوایل سال آینده با قیمت ۶۰ هزار دلار /4,020,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) وارد بازار خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.