ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاهکار جدید لکسوس | شاسی بلند 2022 لکسوس NX چه ویژگی هایی دارد؟

شاهکار جدید لکسوس | شاسی بلند 2022 لکسوس NX چه ویژگی هایی دارد؟کراس اوور سایز متوسط ​​لکسوس NX مدل ۲۰۲۲ در ژاپن رونمایی شد. لکسوس (تویوتا) قرار است، ۲۰ مدل جدید از این شاسی‌بلند پرفروش را در پنج سال آینده عرضه کند که نیمی از آن‌ها موتور الکتریکی دارند.
lexus nx 2022
آلبوم عکس کامل شاسی بلند لکسوس NX مدل 2022
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
کراس اوور سایز متوسط ​​لکسوس NX ممتاز در نوامبر 2021 در سه سطح مشخصات، با ترکیبی از پیشرانه های بنزینی و هیبریدی الکتریکی با پیکربندی چهار چرخ عرضه می شود. موتور هیبرید-الکتریکی این ماشین می‌تواند تا ۵۸ کیلومتر را تنها با نیروی باتری حرکت کند.
lexus nx 2022
صندلی شاسی بلند لکسوس NX مدل 2022 2#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
بخش‌های فنی دیگر ماشین از تویوتا RAV4 گرفته شده است. لکسوس همچنین NX را به فن‌آوری‌های تازه‌ای مجهز کرده که قرار است به مرور در مدل‌های دیگر کارخانه استفاده شود.
lexus nx 2022
شاسی بلند لکسوس NX مدل 2022 نقره ای رنگ 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
مهمترین تغییر نسبت به نسل اول NX، داشبورد جدید ماشین است. این داشبورد که مهمترین بخش آن یک نمایشگر ۱۴ اینچی است، در واکنش به انتقادهای زیاد خریداران از نو طراحی شده است. در نسل قبل، نمایشگر از طریق صفحه‌ای کنترل می‌شد که روی کنسول وسط بود، اما سیستم جدید لمسی است و می‌توان آن را با فرمان‌های صوتی هم کنترل کرد.
lexus nx 2022
نمای عقب شاسی بلند لکسوس NX مدل 2022 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
لکسوس در NX سیستم‌های تازه‌ای برای کمک به راننده ساخته است. از جمله سیستمی که در هنگام خطر کنترل فرمان را در اختیار می‌گیرد تا از تصادف جلوگیری کند. سیستم ترمز خودکار، تشخیص عابر پیاده و تشخیص تابلوهای راهنمایی هم از فن‌آوری‌های دیگری است که در مدل جدید به روز شده است.

قیمت ماشین هنوز اعلام نشده، ولی در رسانه های خودرویی قیمت این خودرو حدود 40 هزار دلار /2,680,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) پیش بینی شده است. NX از مدل‌های پرفروش کارخانه است و لکسوس می‌گوید از سال ۲۰۱۴ تاکنون حدود یک میلیون دستگاه از آن را در ۹۰ کشور فروخته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.