ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

باکیفیت‌ترین خودروساز بازار آمریکا معرفی شد!

باکیفیت‌ترین خودروساز بازار آمریکا معرفی شد!در گزارشی که موسسه تحقیقاتی جی‌دی پاور از کیفیت ماشین‌ها در بازار آمریکا منتشر کرده، لکسوس، برای هشتمین سال پیاپی به عنوان باکیفیت‌ترین خودروساز معرفی شده است. نظرسنجی سالانه جی‌دی پاور از منابع معتبری است که برای سنجش کیفیت ماشین‌ها به آن رجوع می‌شود.

گزارش امسال با پرسش از نزدیک به ۳۳ هزار مالک ماشین‌های سال ۲۰۱۶ تهیه شده و با توجه به ایرادهای ماشین‌ها به خودروسازان امتیاز داده شده است. در این بررسی امتیاز کمتر به معنی کیفیت بهتر محصولات خودروساز است.
لکسوس
لکسوس در رده‌بندی امسال ۱۰۶ امتیاز گرفت و پورشه و تویوتا با امتیاز ۱۰۸ در رده دوم قرار گرفتند. بعد از این دو، شورلت با امتیاز ۱۱۵ و بیوک با امتیاز ۱۱۸ چهارم و پنجم شدند.

بررسی جی‌دی پاور نشان می‌دهد که در کل، کیفیت خودروها نسبت به سال گذشته چهار درصد بهتر شده است. میانگین تعداد ایراد به ازای هر صد ماشین در گزارش امسال ۱۳۶ بوده است.

جی‌دی پاور می‌گوید مشکلاتی نظیر سیستم‌های تشخیص فرمان‌های صوتی راننده، اشکال در گیربکس و خراب شدن باتری‌ از جمله مشکلات عمده‌ای است که خودروسازان هنوز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

رده‌بندی امسال برای فیات-کرایسلر نتیجه تلخ و شیرینی داشت. کرایسلر سال گذشته در قعر جدول ۳۱ خودروسازی بود که در این بررسی شرکت کرده بودند، اما امسال با جهشی زیاد به رتبه شانزدهم صعود کرده. در عوض فیات با ۲۴۹ امتیاز به عنوان بی‌کیفیت‌ترین خودروساز معرفی شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.