ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لوکس ترین شاسی بلند لکسوس مدل 2022 رونمایی شد!

لوکس ترین شاسی بلند لکسوس مدل 2022 رونمایی شد!لکسوس، برند لوکس مجموعه تویوتا ژاپن از جدیدترین شاسی بلند خود رونمایی کرد.

نسل سوم شاسی بلند لکسوس LX که از سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد، هر ساله با آپدیت ظاهری بروز و مدرن تر تا همین امسال به بازار عرضه می شود. اما پس از 14 سال خودروساز ژاپنی تصمیم گرفت که این خودرو را به نسل جدیدترین ارتقاء دهد و با نام LX ۶۰۰ از سال 2022 به بازار عرضه کند.
2022 Lexus LX 600
لکسوس LX 600 مدل 2022 7#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
با اینکه لکسوس LX ۶۰۰ مجهز به موتور ۳.۴ لیتری V6 توئین توربو با ۴۰۹ اسب بخار قدرت در نسخه استاندارد می باشد. در مدل قدیمی لکسوس LX از موتور این خودرو ۵.۷ لیتری V8 استفاده شده است.
Specs 2022 Lexus LX 600

Engine Twin-Turbocharged 3.5-liter V6
Power 409 HP / 479 LB-FT
Transmission 10-Speed Automatic
Weight Reduction 441 Pounds
Wheelbase 112 inches
Seating 5
2022 Lexus LX 600
لکسوس LX 600 مدل 2022 10#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این شاسی بلند لوکس و زیبا از امکاناتی مانند ۹ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، استارت دکمه ای، سیستم تعلیق هوشمند، فناوری LED چراغ ها، چراغ‌های تطبیقی با زاویه فرمان و شرایط جاده، ترمز پیشگیری از تصادف، شبیه ساز آفرود، درِ صندوق برقی، تنظیم ارتفاع، تهویه اتوماتیک ۴ کاناله، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، ۷ صندلی، سانروف، تریم داخلی چرم، کروز کنترل هوشمند، قابلیت تنظیم وضعیت انتقال قدرت، تنظیم حالت رانندگی و…. بهره می برد.
2022 Lexus LX 600
لکسوس LX 600 مدل 2022 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
همچنین لکسوس علاوه بر ارتقای موتور LX ۶۰۰، ظاهر نسل چهارم خانواده ال ایکس را هم نسبت به نسل قبل قدری تغییر داده است. مثلا جلو پنجره دوکی شکل نسل جدید، ۷ پره دارد و همچون یک راه پله به نظر می‌آید. همچنین چراغ‌های LED روشنایی روز نیز، طرح سه بعدی دارند.

البته در نمای پشت ماشین، چراغ‌ها کاملا تغییر یافته اند و یک چراغ سرتاسری جای گرفته است. از طرفی در نسخه پیشین لوگوی لکسوس که حرف L بود در پشت خودرو دیده می‌شد، اما حالا جای خود را به تمام حروف کمپانی لکسوس داده است. همچنین برای اولین بار در LX صفحه نمایش دوگانه در وسط تعبیه شده است که صفحه نمایش بالایی با اندازه ۱۲.۳ اینچ اطلاعات مربوط به مسیریابی، سیستم صوتی و وضعیت آفرودی خودرو را نمایش خواهد داد.
2022 Lexus LX 600
لکسوس LX 600 مدل 2022 18#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
LX ۶۰۰ تقریباً ۲۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از نسل پیشین خود است. همچنین در نسل چهارماز قطعات فلزی، چرمی و چوبی باکیفیت بیشتری استفاده شده است که حس لوکس بودن محصول را به خریدار خودرو انتقال می دهد.

در کنار این ها، برای نخستین بار در خانواده LX، چهار صندلی مستقل در LX 600 کار گذاشته شده که تا 48 درجه امکان تغییر زاویه دارد.

در این میان، اما شباهت‌هایی هم وجود دارد. مثلا لکسوس همچنان فاصله محوری خانواده LX را تغییر نداده و عدد ۲.۸۵۰ میلیمتر همچنان باقی مانده است.

لکسوس LX ۶۰۰ با چه مشخصاتی وارد بازار می شود؟
لکسوس قرار است نسل چهارم را در چهار تریم وارد بازار کند که شامل استاندارد، پریمیوم، لاکشری، اولترا لاکشری و F اسپرت می‌شود.

علاوه بر این در نسخه فوق لوکس امکانات رفاهی همچون کنسول بزرگ و عریض با شارژر بی سیم گوشی‌های هوشمند، نگه‌دارنده لیوان، درگاه‌های یو اس بی و جک هدفون برای سیستم سرگرمی عقب، محفظه اشیا و یک نمایشگر کوچک برای کنترل صندلی‌ها و سیستم تهویه تعبیه شده‌اند.

همچنین دریچه‌های تهویه سقفی مخصوص برای گرمایش و سرمایش ردیف عقب، آفتاب‌گیر و چراغ‌های مطالعه هم در ردیف عقب وجود دارند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.