ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انتشار اولین تصاویر از لندروور دیفندر مدل 2020

انتشار اولین تصاویر از لندروور دیفندر مدل 2020لندروور با انتشار تصاویری از مدل استتار شده دیفندر، رونمایی این ماشین را در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد.

تولید دیفندر بعد از نزدیک به هفتاد سال دو سال پیش متوقف شد و نزدیک به پنج سال است که پروژه ساخت جانشین این مدل آغاز شده است. به نظر می‌رسد لندروور خود را برای رونمایی این دیفندر در پاییز آینده آماده می‌کند و نسل جدید در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد.انتشار اولین تصاویر از لندروور دیفندر مدل 2020
دیفندر مهمترین مدل لندروور است. این شرکت با این ماشین کار خود را آغاز کرد و با این نام به شهرت جهانی رسید و موفقیت یا شکست مدل جدید سرنوشت لندروور را تعیین خواهد کرد.
انتشار اولین تصاویر از لندروور دیفندر مدل 2020
نزدیک‌ترین رقیب دیفندر جیپ رانگلر است که نسل جدید خود را چند هفته پیش به بازار عرضه کرد. طراحان لندروور می‌گویند برخلاف جیپ، که مدل جدیدش را با الهام از مدل کلاسیک طراحی کرده بود، دیفندر به جای نگاه به گذشته ظاهری کاملا مدرن خواهد داشت.
انتشار اولین تصاویر از لندروور دیفندر مدل 2020
لندروور در سال ۲۰۱۱ کانسپتی به نام DC100 نمایش داد که قرار بود مبنایی برای ساخت دیفندر باشد اما مدیران شرکت بعدا گفتند مدل جدید با این کانسپت تفاوت خواهد داشت.

احتمال داده می‌شود دیفندر اولین ماشینی باشد که از شاسی کاملا تازه گروه خودروسازی جگوار-لندروور استفاده می‌کند و قرار است مدل‌های دیگر لندروور هم روی آن سوار شود.

دیفندر جدید علاوه بر مدل‌های سه در و پنج در به صورت روباز هم ساخته خواهد شد تا با جیپ رانگلر رقابت کند. این ماشین به احتمال زیاد به جای انگلستان در کارخانه لندروور در اسلواکی تولید خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.