ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تست نهایی لندروور دیفندر جدید پس 45 هزار آزمون!

تست نهایی لندروور دیفندر جدید پس 45 هزار آزمون!لندروور، هم‌زمان با هفتاد و یکمین سال رونمایی اولین مدل دیفندر، تصاویر و جزییاتی از آزمایش‌ نسل جدید این مدل را منتشر کرد.

به گفته کارخانه انگلیسی، دیفندر در حال طی کردن آخرین مراحل آزمایش‌ است و این ماشین تا پایان امسال رونمایی خواهد شد. فهرستی که لندروور منتشر کرده نشان می‌دهد که این کارخانه برای آزمایش دیفندر به ۲۲ جای جهان سفر کرده و در مجموع ۴۵ هزار آزمون را پشت سر می‌گذارد.
آلبوم عکس
LAND ROVER DEFENDER 2020 PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس لندروور دیفندر 2020 در حال تست نهایی #8
آلبوم عکس لندروور دیفندر 2020 در حال تست نهایی #7
آلبوم عکس لندروور دیفندر 2020 در حال تست نهایی #5
آلبوم عکس لندروور دیفندر 2020 در حال تست نهایی #4
آلبوم عکس لندروور دیفندر 2020 در حال تست نهایی #3
آلبوم عکس لندروور دیفندر 2020 در حال تست نهایی #2
ادامه
موفقیت دیفندر برای جگوار- لندروور اهمیت حیاتی دارد. مجموعه‌ای شامل اشتباه محاسباتی در بازار چین، اجرای قوانین سختگیرانه‌تر برای مبارزه با آلودگی هوا در اروپا و بلاتکلیفی وضعیت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ضربه‌های سختی به این کارخانه زده است.

این کارخانه که تحت مالکیت گروه صنعتی هندی تاتا است، ناگزیر شده ده درصد از کارمندانش را اخراج و در تولید مدل‌هایش تجدید نظر کند.

نسل جدید دیفندر قرار است در دو فرم دو در و چهار در ساخته شود و با ماشین‌هایی نظیر مرسدس-بنز کلاس G، تویوتا لندکروزر و جیپ رانگلر رقابت می‌کند. برخلاف مدل‌های پیشین دیفندر که برای کار در مزرعه ساخته شده بود، این ماشین در سال‌های اخیر بیشتر در محله‌های ثروتمند‌نشین شهرهای بزرگ خریدار دارد. قرار است مدل جدید در کارخانه لندروور در اسلواکی ساخته شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.