ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اخراج گسترده در صنعت خودروسازی بریتانیا / بحران در لندروور در پی عدم تمایل به خرید چینی ها

اخراج گسترده در صنعت خودروسازی بریتانیا / بحران در لندروور در پی عدم تمایل به خرید چینی هاگروه خودروسازی جگوار-لندروور و فورد هفته گذشته اعلام کردند هزاران کارمند خود را اخراج خواهند کرد. کاهش تقاضای خودرو در چین، از رونق افتادن ماشین‌های دیزل و بلاتکلیفی خودروسازان در جریان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا از جمله دلایلی است که به این اخراج گسترده دامن زده است.

جگوار-لندروور، بزرگترین خودروساز بریتانیا اعلام کرده ۴۵۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. بیشتر کسانی که کار خود را از دست می‌دهند در کارخانه‌های این شرکت در بریتانیا کار می‌کنند و پست‌های مدیریتی دارند.

فروش ماشین‌های جگوار-لندروور در چین سال گذشته به خاطر تغییر تعرفه‌ها کاهش چشمگیری داشت تا حدی که فروش در آخرین ماه سال میلادی تقریبا نصف شد.

فروش خودرو در بریتانیا هم تعریفی ندارد. از رونق افتادن موتورهای دیزل و بلاتکلیفی وضعیت اقتصاد پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا باعث شد تا فروش ماشین سال گذشته حدود هفت درصد کاهش یابد.

فورد هم هفته گذشته اعلام کرد با آغاز برنامه‌ای برای سودآور کردن کسب و کارش در اروپا، هزاران کارگر را اخراج خواهد کرد.

قرار است طبق برنامه تازه، تولید مدل‌های زیان‌ده متوقف شده و چند کارخانه‌ هم تعطیل شود. فورد همچنین به زودی قرار است با فولکس‌واگن برای ساخت چند مدل همکاری کند که این شرکت را به بخشی از نیروی کار خود بی‌نیاز می‌کند.

فورد در اروپا ۵۰ هزار کارگر و کارمند دارد که حدود نیمی از آنها در آلمان کار می‌کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.