ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر جدیدترین لامبورگینی مدل ۲۰۲۴ منتشر شد!

تصاویر جدیدترین لامبورگینی مدل ۲۰۲۴ منتشر شد!لامبورگینی هوراکان استراتو در تاریخ 30 نوامبر در ساختمان هنر بازل (Art Basel) در میامی، فلوریدا بصورت رسمی رونمایی خواهد شد. با این حال شرکت لامبورگینی برای اولین بار تصاویری از نمای بیرونی هوراکان استراتو 2024 را بدون هیچ گونه استتاری، چند ساعت پیش نشان داد.
هوراکان استراتو
استراتو آخرین لامبورگینی خواهد بود که هیچ گونه پیشرانه الکتریکی ندارد. این خودرو از موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد و خروجی موتور این خودرو نیز هنوز یک رمز و راز است. همچنین همه علائم نشان می دهد که این مدل دارای سیستم چهار چرخ متحرک است.

هوراکان Sterrato به عنوان یک مدل کانسپت، اولین بار در ژوئن 2019 معرفی شد. ارتفاع سواری این محصول 1.85 اینچ (47 میلی متر) بلندتر از هوراکان معمولی بود. لامبورگینی همچنین فرمان چرخ‌های عقب، تقویت‌کننده‌های زیر بدنه و صفحه لغزش عقب را به این مدل از هوراکان اضافه کرد.
هوراکان استراتو 2024
در این خودرو از رینگ آلومینیومی 20 اینچی استفاده شده است. طول محورها(فاصله چرخ ها نسبت به یکدیگر در یک محور) در جلو و عقب نیز 30 میلیمتر افزایش یافته است. لامبورگینی همچنین زاویه ورود را 1 درجه و زاویه خروج در قسمت عقب خودرو را 6.5 درجه بهبود داده است.

در بخش پیشرانه نیز، استراتو از موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری متعلق به لامبورگینی هوراکان ایوو با 640 اسب بخار خروجی و گشتاور 600 نیوتن متر بهره می برد.


شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.