ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماشین های وارداتی کیا چه مشکلاتی دارند؟ | روش نگهداری از خودروهای کیا

ماشین های وارداتی کیا چه مشکلاتی دارند؟ | روش نگهداری از خودروهای کیایکی از برندهای گران قیمت و لاکچری بازار خودروی ایران محصولات شرکت کیا موتورز است که محبوب ترین محصول این برند کره ای در ایران کیا اپتیما بود که از سال 2010 وارد کشور شد. اما محصولات وارداتی کیا چه مشکلاتی دارند؟ رایج ترین مشکلات ماشین های کیا چیست؟

بزرگترین مشکل!


یکی از مشکلات بزرگ محصولات کیا صدای عجیب و زیاد موتور ماشین می‌باشد. در صورتی که شما از موتور‌ خودرو صداهای غیر عادی احساس می‌کنید نسبت به آن بی تفاوت نباشید. بلافاصله به تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید تا اتومبیل شما را عیب یابی کرده و علت صدا را تشخیص و نسبت به رفع آن اقدام کنند.
Kia Sportage IV QL 2015
#9 کیا اسپورتیج QL
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در صورتی که شما نسبت به صدا های غیرعادی موتور خودرو بی تفاوت باشید به مرور زمان خودرو یاتاقان زده و همچنین امکان دارد یک طرف پیستون به داخل جداره‌ی سیلندر سایش پیدا کند. این مشکل بر اثر یاتاقان زدن اتومبیل است و پس از آن موتور در آستانه شاتون زدن قرار می‌گیرد که در این صورت آسیب جدی به موتور اتومبیل شما وارد می‌شود.

توجه داشته باشید که خودرو کیا یکی از گران قیمت ترین خودروهای وارداتی بوده که قطعات و لوازم یدکی آن نیز از قیمت بالایی برخوردارند. سعی کنید در صورتی که کوچک ترین صدایی از موتور اتومبیل احساس کردید نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

البته به هیچ عنوان خود شما نباید دست به موتور اتومبیل بزنید چرا که یکی از پیچیده ترین موتور ها معمولاً موتور اتومبیل کیا بوده که در صورت کوچک ترین اشتباهی آسیب جدی به آن وارد شده و شما باید به صورت کلی موتور اتومبیل را تعویض کنید که پیدا کردن موتور اتومبیل در ایران تا حدودی دشوار می‌باشد و هزینه های زیادی نیز برای شما به همراه دارد.

روغن سوزی و یاتاقان زدن

از دیگر مشکلات مهم این اتومبیل ها روغن سوزی و یاتاقان زدن می‌باشد. این مشکل به دلیل عوض نکردن به موقع روغن ماشین می‌باشد و همچنین استفاده از روغن های نامرغوب برای موتور اتومبیل است.
2020 Kia Telluride
کیا تلوراید ۲۰۲۰ 20#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
پس توجه داشته باشید که بهترین و با کیفیت ترین روغن موتور را بصورت مرتب و دوره ای جهت اتومبیل های کیا مورد استفاده قرار دهید تا از روغن سوزی و یاتاقان زدن اتومبیل خود جلوگیری کنید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.