ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی‌بلند جدید کیا اسپورتیج 2022 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاسی‌بلند جدید کیا اسپورتیج 2022 چه ویژگی‌هایی دارد؟ کیا سرانجام اولین تصاویر رسمی از شاسی بلند اسپورتیج مدل 2022 را منتشر کرد. اسپورتیج پس از مدل الکتریکی EV6، دومین ماشینی است که کیا براساس تفکری جدید طراحی کرده که آن را اتحاد متضاد می نامد و به مفاهیمی اشاره دارد که معمولا در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند.

بر اساس همین طراحی، کیا اسپورتیج مدل 2022 از طراحی متفاوتی بهره می برد، شرکت کره ای کیا در طراحی این ماشین از جلو پنجره زیبا و مدرن که بسیار جذاب است و همچنین چراغ های روشنایی روز بومرنگ شکل، در دو طرف آن قرار دارند استفاده کرده است.

کابین لوکس و کاملا جدید


درون کابین خودرو لوکس‌تر از قبل می باشد. یک مانیتور منحنی بزرگ اطلاعات مختلف را در اختیار راننده قرار می‌هد و به جای دسته دنده، یک پیچ روی کنسول گذاشته شده که می‌توان با چرخاندن آن دنده را عوض کرد.

هنوز در مورد موتور این خودرو جزییاتی منتشر نشده، اما به احتمال زیاد این ماشین از نظر فنی با هیوندای توسان، شاسی‌بلند مشابه کارخانه کره‌ای یکسان خواهد بود. در این صورت اسپورتیج علاوه بر موتور دیزل و بنزینی با قوای محرکه هیبرید و هیبرید-الکتریکی هم ساخته خواهد شد.

2022 Kia Sportage
آلبوم عکس کیا اسپورتیج 2023
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
2022 Kia Sportage
کیا اسپورتیج 2023 4#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
2022 Kia Sportage
کیا اسپورتیج 2022 9#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
2022 Kia Sportage
کیا اسپورتیج 2022 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
قیمت رسمی این خودرو اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود، قیمت پایه مدل 2022 این خودرو بیش از ۲۴ هزار دلار باشد. قرار است یک نسخه آپشنال با امکانات لوکس‌تر از اسپورتیج هم در آینده عرضه شود.

کیا در بین شاسی‌بلند‌های متوسط تاکنون با ماشین‌هایی نظیر نیسان قشقایی، رنو قاجار و مزدا CX-5 رقابت می‌کرد. اما کارخانه کره‌ای با نسل جدید این ماشین‌ می‌خواهد شانسش را برای رقابت با شاسی‌بلندهای لوکس آلمانی هم امتحان کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.