ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آشنایی با کیا فیوچران / آینده کیا / ترکیبی از شاسی‌بلند و ماشین اسپرت

آشنایی با کیا فیوچران / آینده کیا / ترکیبی از شاسی‌بلند و ماشین اسپرتکیا از ترکیب یک شاسی‌بلند با یک ماشین اسپرت، کانسپت جدیدی ساخته که مدل‌های آینده شرکت را نمایش می‌دهد. خودروساز کره‌ای این ماشین را که نامش فیوچران (Futuron) است، هفته گذشته در نمایشگاه بین‌المللی واردات در شهر شانگاهی چین رونمایی کرد.

فیوچران یک ماشین نمایشی است و به بازار عرضه نمی‌شود، اما فهرستی از فن‌آوری‌هایی را نمایش می‌دهد که در آینده در محصولات کیا دیده خواهد شد.
آلبوم عکس
KIA FUTURON CONCEPT PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس کیا فیوچران کانسپت محصول جدید کیا #7
آلبوم عکس کیا فیوچران کانسپت محصول جدید کیا #6
آلبوم عکس کیا فیوچران کانسپت محصول جدید کیا #5
آلبوم عکس کیا فیوچران کانسپت محصول جدید کیا #4
آلبوم عکس کیا فیوچران کانسپت محصول جدید کیا #3
آلبوم عکس کیا فیوچران کانسپت محصول جدید کیا #2
ادامه
ماشین قوای محرکه الکتریکی دارد. باتری‌ زیر ماشین قرار داده شده و به چهار موتور الکتریکی نیرو می‌دهد که روی هر چرخ سوار شده است.

برای کاهش مقاومت در برابر هوا، ارتفاع ماشین تا حد ممکن کم شده است. مقاومت در برابر هوا باعث می‌شود ماشین انرژی بیشتری مصرف کند و با هر بار شارژ مسافت کمتری حرکت کند.

کیا از ده سال پیش ماشین‌هایش را با جلوپنجره‌ای تزیین می‌کند که نامش را "پوزه ببر" گذاشته است. برداشت تازه‌ای از این جلوپنجره برای ماشین‌های الکتریکی در نظر گرفته شده که در آن چراغ‌ها و جلوپنجره با یکدیگر ترکیب شده و سرتاسر جلوی ماشین را پوشانده است.

چراغ‌های جلو و عقب ماشین از مجموعه‌ لامپ‌های کوچک ال‌ائی‌دی شکل گرفته که با توجه به میزان تاریکی جاده، نورشان تغییر می‌کند. این لامپ‌ها با الهام از اژدهای اساطیر چین طراحی شده و هنگامی که از آن‌ها استفاده نمی‌شود در بدنه مخفی می‌شوند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.