ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصول جدید کیا، حس سرنشینان خودرو را تشخیص می دهد

محصول جدید کیا، حس سرنشینان خودرو را تشخیص می دهدفن‌آوری خودران هم‌زمان با ایجاد امکاناتی بی‌شمار برای خوردوسازان، آنها را با معمای بزرگی روبرو کرده است. اینکه در دورانی که ماشین برای رسیدن به مقصد نیازی به انسان ندارد، رابطه سرنشینان و خودرو چطور تعریف می‌شود؟

کیا امسال در نمایشگاه لوازم الکترونیکی در لاس‌وگاس پاسخ خود را برای این معما به نمایش خواهد گذاشت. کارخانه کره‌ای با همکاری دانشگاه آمریکایی ام‌آی‌تی سیستمی ساخته است که حس سرنشینان را تشخیص داده و براساس آن محیط داخل خودرو را تغییر می‌دهد. محصول جدید کیا، حس سرنشینان خودرو را تشخیص می دهد
کیا جزییات زیادی از این سیستم هوشمند ارائه نکرده است اما مدیر تحقیقات این شرکت می‌گوید این سیستم می‌تواند نشانه‌های بیولوژیکی سرنشینان را تشخیص دهد و هوش مصنوعی این سیستم فضایی متناسب با حس خوشحالی یا خستگی سرنشینان فراهم می‌کند. احتمالا این سیستم برای فراهم کردن این فضا از نور، موسیقی و حتی عطر استفاده خواهد کرد.

بی‌نیاز بودن به رانندگی باعث می‌شود سرنشینان وقت زیادی در ماشین داشته باشند. خودروسازان می‌خواهند علاوه بر فراهم کردن فضایی دلنشین‌تر، از این فرصت برای فروش محصولاتی دیگر به سرنشینان استفاده کنند. جمع‌آوری اطلاعات درباره حس و حال مشتریان به آنها در این راه کمک زیادی می‌کند.

نمایشگاه لوازم الکترونیکی، هشتم ژانویه (۱۸ دی) در لاس‌وگاس آغاز می‌شود. خودروسازان در چند سال گذشته حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه داشتند. امسال قرار است مرسدس-بنز یک مدل جدید در نمایشگاه رونمایی کند و ب‌ام‌و قصد دارد کابین نسل بعدی ماشین‌های الکتریکی خود را به نمایش بگذارد.
منبع : cnet.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.