ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

چهل توریست آمریکایی به کرونا مبتلا شدند!

چهل توریست آمریکایی به کرونا مبتلا شدند!چهل نفر از مسافران آمریکایی کشتی تفریحی دایموند پرنسس که در ژاپن قرنطینه شده است، به ویروس کرونا مبتلا شده اند. این افراد در میان چهارصد مسافر آمریکایی این کشتی شناسایی شده اند.

بیشتر این مسافران قرار است با دو هواپیما که به وسیله دولت آمریکا اجاره شده است، به این کشور برگردند ولی به گفته مقام های بهداشتی، بیماران شناسایی شده در بیمارستان های ژاپن بستری خواهند شد. مقام های بهداشتی ژاپن کشتی دایموند پرنسس را که در بندر یوکوهاما پهلو گرفته است، از ۱۳ روز پیش قرنطینه کرده اند.

این کشتی بزرگ ترین تجمع مبتلایان به ویروس کرونا در خارج از چین به شمار می رود.

دایموند پرنسس ۳۷۰۰ مسافر دارد و پس از آن قرنطینه شد که یکی از مسافرانش که در هنگ کنگ پیاده شده بود، مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شد.

به گفته آنتونی فاسی، رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا، شهروندان این کشور که با هواپیما به ایالات متحده بازگردانده می شود، به مدت ۱۴ روز در آمریکا قرنطینه خواهند بود.

به همین علت چند نفر ازمسافران آمریکایی کشتی از انتقال به آمریکا با هواپیما خودداری کرده اند و می گویند ترجیح می دهند تا پایان دوره قرنطینه کشتی در بندر یوکوهاما که سه روز دیگر است، صبر کنند.

همزمان، چین اعلام کرده که در ادامه اقداماتش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، مقررات سختگیرانه‌تری را برای تردد در استان هوبی، کانون انتشار این ویروس به اجرا گذاشته است.

به حدود ۶۰ میلیون نفر از ساکنان این استان گفته شده که در خانه های خود بمانند و به جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

همچنین استفاده از خودروهای شخصی به طور نامحدود ممنوع شده است.

استان هوبی و شهر ووهان در آن مرکز شیوع و انتشار ویروس کرونا بوده است که تا به امروز در چین باعث مرگ ۱۶۶۵ نفر شده است.

چین امروز چین اعلام کرد که برای سومین روز پیاپی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و شیوع آن را کاهش یافته است و میگوید که این بیماری را کنترل کرده است.
منبع : BBC
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.