ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مدل برقی مشهورترین خودروی شرکت جگوار به بازار آمد + آلبوم عکس

مدل برقی مشهورترین خودروی شرکت جگوار به بازار آمد + آلبوم عکسبخش خودروهای کلاسیک جگوار-لندروور اعلام کرده به دلیل استقبال بسیار زیاد از کانسپت الکتریکی ئی-تایپ زیرو (E-Type Zero)، این مدل را در تعدادی محدود تولید خواهد کرد.

جگوار این کانسپت را در سال ۲۰۱۷ نمایش داد و چند ماه پیش در عروسی سلطنتی از آن به عنوان یکی از ماشین‌های عروس استفاده شد.
آلبوم عکس
THE JAGUAR E TYPE ZERO PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس جگوار ئی-تایپ زیرو (E-Type Zero) کانسپت الکتریکی #8
آلبوم عکس جگوار ئی-تایپ زیرو (E-Type Zero) کانسپت الکتریکی #7
آلبوم عکس جگوار ئی-تایپ زیرو (E-Type Zero) کانسپت الکتریکی #6
آلبوم عکس جگوار ئی-تایپ زیرو (E-Type Zero) کانسپت الکتریکی #5
آلبوم عکس جگوار ئی-تایپ زیرو (E-Type Zero) کانسپت الکتریکی #4
آلبوم عکس جگوار ئی-تایپ زیرو (E-Type Zero) کانسپت الکتریکی #3
ادامه
بدنه ماشین کاملا شبیه به مدل کلاسیک ئی-تایپ است. ئی-تایپ یکی از مشهورترین خودروهای کلاسیک جهان است که از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۵ ساخته شد. هنگامی که این خودرو به بازار عرضه شد، انزو فراری، بنیانگذار کارخانه فراری آن را "زیباترین ماشین جهان" خواند.

به جای موتور دوازده سیلندر مدل کلاسیک، یک موتور الکتریکی چرخ‌های عقب ماشین را حرکت می‌دهد. موتور و بخش‌های دیگری از قوای محرکه الکتریکی از مدل الکتریکی جدید جگوار آی-پیس (I-Pace) به امانت گرفته شده است.

داخل ماشین تا حد زیادی به مدل کلاسیک وفادار مانده است، اما داشبورد جدید است و می‌توان یک نمایشگر هم برای ماشین سفارش داد. به گفته کارخانه با هر بار شارژ می‌توان تا ۳۲۰ کیلومتر حرکت کرد.

جگوار می‌گوید به تعداد کافی برای ساخت ماشین سفارش گرفته که بتواند هزینه‌هایش را جبران کند. قیمت ماشین ۳۰۰ هزار پوند (۳۸۵ هزار دلار) است. علاوه بر خریداران جدید، مالکان مدل کلاسیک ئی-تایپ هم می‌توانند با پرداخت ۶۰ هزار پوند (۷۷ هزار دلار) قوای محرکه ماشین خود را الکتریکی کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.