ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جیپ ۲۰۲۵ - 3 مدل جدید جیپ رونمایی شد

جیپ ۲۰۲۵ - 3 مدل جدید جیپ رونمایی شدجیپ با اعلام اینکخ، آینده ای الکتریکی را برای اتومبیلرانی می بیند بصورت رسمی وارد بازی شده است. این خودروساز در روز 8 سپتامبر که آن را 4x Day نامیده، از سه شاسی بلند کاملاً جدید و تمام الکتریکی رونمایی کرد که در دو سال آینده وارد تولید خواهند شد. این رونمایی بخشی از یک تغییر عمده به سمت الکتریکی سازی شرکت جیپ است که باعث می شود جیپ تا سال 2025 از چهار خودروی برقی جدید برای آمریکای شمالی و اروپا رونمایی کند. تا سال 2030، محصولات جیپ در اروپا کاملاً الکتریکی خواهند شد و همچنین قرار است 50 درصد از محصولات این شرکت در ایالات متحده نیز الکتریکی شوند.
2023 Jeep Avenger
اولین مدل الکتریکی جیپ، اونجر (2023 Avenger Electric SUV) نام دارد و سال آینده در اروپا تولید خواهد شد. جیپ که عضوی از گروه خودروسازی استیلانتیس است، این ماشین را در کارخانه استیلانتیس در لهستان تولید می‌کند و آن را به چین و دیگر بازارهای جهان صادر خواهد کرد.

اونجر نسبت به مدل‌‌های دیگر کارخانه ابعاد کوچکتری دارد و با توجه به نیاز خریداران اروپایی طراحی شده است. جیپ می‌گوید که اونجر با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۰۰ کیلومتر حرکت کند و قابلیت‌های حرکتش در جاده‌های ناهموار از همه رقیبان بهتر است.
2024 Jeep Recon
مدل الکتریکی بعدی جیپ که در سال ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد ریکان (Recon) است. ریکان با الهام از جیپ رانگلر طراحی شده و به گفته کارخانه برای کسانی ساخته می‌شود که می‌خواهند در سکوت در طبیعت رانندگی کنند. جیپ این ماشین را ابتدا در آمریکا عرضه می‌کند و سپس آن را به اروپا و بازارهای دیگر صادر خواهد کرد.

یکی از مشکلات جیپ برای الکتریکی کردن محصولاتش، نبود زیرساخت کافی برای شارژ باتری‌ در بسیاری از مناطق دورافتاده آمریکا است. جیپ برای حل این مشکل اعلام کرده که در هشتاد نقطه از آمریکا شارژرهایی در مناطق دورافتاده نصب خواهد کرد که از انرژی خورشید نیرو می‌گیرند.
2024 Jeep Wagoneer S
جیپ در سال ۲۰۲۴ یک شاسی‌بلند الکتریکی دیگر هم به نام واگونییر (2024 Jeep Wagoneer) به بازار عرضه خواهد کرد که بیشتر بر نیاز خانواده‌ها و لوکس‌بودن تمرکز دارد. این ماشین رقیبی برای شاسی‌بلندهای لوکس مانند رنج‌روور خواهد بود. جیپ می‌گوید شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این مدل ۳.۵ ثانیه است و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۰۰ مایل (۶۴۳ کیلومتر) حرکت کند.

جیپ می‌خواهد بزرگ‌ترین تولیدکننده شاسی‌بلندهای الکتریکی در جهان باشد. این کارخانه اطلاعاتی درباره چهارمین مدل الکتریکی خود منتشر نکرده، اما می‌گوید این مدل مسیر آینده جیپ را نمایش خواهد کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.