ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند جدید جک رونمایی شد + عکس های جک ایکس هفت

شاسی بلند جدید جک رونمایی شد + عکس های جک ایکس هفتشرکت خودروسازی جی ای سی یا جک برای اولین بار تصاویر مربوط به کراس اوور جمع و جور Jiayue X7 را منتشر کرد.

اطلاعات منتشر شده از این خودرو بسیار محدود بوده و تنها در حد چندین تصویر و اطلاعات فنی جزیی است. گفته می شود این خودرو در سه ماهه دوم سال میلادی جاری راهی بازار چین می شود.
JAC Jiayue X7
جک ایکس 7 مدل 2020 #9
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این کراس اوور کامپکت به یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز است که می تواند 174 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور تولیدی را توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ ها منتقل کند.

در خصوص ابعاد X7 گفته می شود که طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب برابر با 4,776 میلی‌متر، 1,900 میلی‌متر و 2,750 میلی‌متر است و فاصله محوری چرخ ها نیز برابر با 2,750 میلی‌متر است.
JAC Jiayue X7
جک ایکس 7 مدل جدید / عکسی از درون ماشین
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در داخل خودرو تنها از دو رنگ مشکی و نقره ای استفاده شده و متریال های بکار رفته بسیار نرم و مینیمال است. یک نمایشگر لمسی افقی در میانه داشبورد به چشم می خورد که در کنار آن پنل کنترل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته است. امکانات لوکسی همچون سانروف پانوراما در داخل اتاقک این خودرو تعبیه شده و استفاده کنندگان از آن از دیگر امکانات لوکس نیز بهره خواهند برد.

در نمای بیرونی X7 در قسمت جلویی یک جلوپنجره کرومی آبشاری و چراغ های اصلی در قسمت پایین و دی‌لایت‌های نازک LED در قسمت بالایی جلوپنجره به چشم می خورد. لوگوی جک نیز بر روی دماغه خودرو در مرکز کاپوت قرار گرفته است.

در عقب خودرو هم علاوه بر اگزوز مربعی شکل، چراغ های متصل به هم دیده می شود که این روزها از محبوبیت بالایی نیز برخوردار بوده ویک نمای اسپرت به خودرو می بخشد.
آلبوم عکس
JAC JIAYUE X7 :
جک ایکس 7 مدل جدید / عکسی از درون ماشین
جک ایکس 7 مدل 2020 #9
جک ایکس 7 مدل 2020 #8
جک ایکس 7 مدل 2020 #6
جک ایکس 7 مدل 2020 #5
جک ایکس 7 مدل 2020 #4
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.