ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی خودروی جک جی7 + قیمت و تصاویر

معرفی خودروی جک جی7 + قیمت و تصاویرجک J7، که در سال ۲۰۱۹ رونمایی و در سال 2020 به تولید انبوه رسید گفته می شود یکی از گزینه های مطرح برای مونتاژ در کرمان خودرو می باشد.
JAC J7 Jiayue A5
تصاویر جک جی 7 مدل 2020
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
جی7، در بازار چین با نام A5 و با زیر برند Jiayue به فروش می‌رسد، یک لیفت بک ۵ درب متوسط در کلاس C با طراحی خاص است.
JAC J7 Jiayue A5
عکس درون کابین جک J7 مدل 2020
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
طراحی کابین این ماشین توسط طراح سابق لانچیا و مازراتی صورت گرفته است.

کابین مینی مالیسیتی و ساده درنظر گرفته شده و نمایشگر عمودی بزرگی نیز در میانه داشبورد جای گرفته است. یک نمایشگر دیجیتالی دیگر نیز با گرافیک جالب به‌عنوان سرعت‌سنج استفاده شده است. اکثر کلیدها لمسی بوده و یا از روی فرمان می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد.

در زیر کاپوت جک J7 یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو جای گرفته که ۱۵۰ اسب بخار نیرو و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس CVT اتوماتیک استفاده می‌شود.

ابعاد J7 شامل ۴۷۷ سانتی‌متر طول، ۱۸۲ سانتی‌متر عرض و ۱۴۹ سانتی‌متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن هم ۲۷۶ سانتی‌متر است. فضای بار عقب ۵۴۰ لیتر است که این فضای جادار را حتی با خواباندن صندلی‌ها می‌توان به ۱۶۵۰ لیتر افزایش داد. وزن خالص این خودرو ۱۴۴۰ کیلوگرم و ظرفیت باک آن هم ۵۵ لیتر است. متاسفانه اطلاعات رسمی از شتاب و سرعت این خودرو منتشر نشده‌اند.

جالب اینکه جک یک نسخه تمام الکتریکی از این خودرو با قدرت ۱۹۳ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر و با باتری‌های ۶۴.۵ کیلووات ساعتی نیز معرفی کرده که می‌تواند با هر بار شارژ تا ۵۳۰ کیلومتر (مطابق استاندارد NEDC) طی کند.

تجهیزات و امکانات

چرخ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی اسپرت، ترمز پارک برقی، استارت بدون کلید، درب صندوق برقی برای مدل‌های فول آپشن، سیستم کنترل کشش، دستیار ترمز، کنترل پایداری، دستیار حرکت در سربالایی، سیستم اطلاعات و سرگرمی، رادار جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و بسیاری دیگر از تجهیزات را می‌توان در جک J7 یافت.

قیمت و رقبای جک J7

احتمالاً این خودرو با نام KMC J7 وارد بازار کشور شود. قیمت جک J7 در چین از ۸۴۸۰۰ یوان یا حدود ۱۳ هزار دلار /871,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) آغاز شده و تا ۱۷۹۵۰ دلار /1,202,650,000 تومان (قیمت تبدیل شده) امتداد می‌یابد. در بازار ایران تنها سدان چینی رده بالا، چری آریزو ۶ است. قیمت آریزو ۶ در حال حاضر در بازار حدود ۷۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و پیش‌بینی می‌شود قیمت جک J7 نیز حدود ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شود که قیمتی واقعاً بالا و غیرمنصفانه محسوب می‌شود اما در نبود رقابت، دیدن چنین قیمت‌هایی نیز جای تعجب ندارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.