ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فاجعه در نمایشگاه هوایی ایرو ایندیا 2019!

فاجعه در نمایشگاه هوایی ایرو ایندیا 2019!به نظر می‌رسد جشنواره نمایش‌های هوایی «ایرو ایندیا 2019» امسال هند نفرین شده باشد. یک روز پس از آنکه دو هواپیمای گروه نمایشی نیروی هوایی هند با یکدیگر برخورد کردند و یک خلبان جان باخت، آتش‌سوزی در پارکینگ محل برگزاری این مراسم، 300 خودرو را طعمه حریق کرد.فاجعه در نمایشگاه هوایی ایرو ایندیا 2019!
شبکه NDTV هند گزارش کرد روز جمعه 22 فوریه 2019 و در محل برگزاری نمایش هوایی در ایالت بنگلور در جنوب هند، پارکینگ خودروهای تماشاگران دچار آتش‌سوزی شد و 300 خودرو طعمه حریق شدند. هیچ کس از تماشاگران در این حادثه آسیبی ندید.
فاجعه در نمایشگاه هوایی ایرو ایندیا 2019!
گفته شده که این آتش‌سوزی پس از آن شروع شده که کسی سیگار خود را بدون آنکه خاموش کند، روی زمین انداخت و این امر سبب آتش گرفتن علف‌های روی زمین شده و آتش به دیگر مناطق سرایت کرد.

رئیس گروه آتش‌نشانی شهر «ام ان ریدی» ایالت بنگلور که «ایرو ایندیا 2019» در آن برگزار می‌شود، گفت که آتش به دلیل خشک بودن علف‌ها و وجود بادهای پر سرعت، در اندک زمانی منتشر شد.

ستون‌های دود سیاه ناشی از آتش‌سوزی در نزدیکی پایگاه هوایی بلاهانکا تا ساعت‌ها در آسمان قابل مشاهده بود و 100 هواپیمای شرکت کننده در ایرو ایندیا 2019 زمین‌گیر شدند.

وزارت دفاع هند اعلام کرد تحقیقات گسترده‌ای درباره علل این آتش‌سوزی شروع شده است.

همزمان با آتش‌سوزی به هیچ یک از هواپیماهای حاضر در ایرو ایندیا 2019 اجازه پرواز داده نشد. ایرو ایندیا یکی از بزرگترین نمایش‌های هوایی در جهان است و توسط وزارت دفاع هند برگزار می‌شود.

یک روز پیش از این حادثه دو هواپیمای گروه نمایشی نیروی هوایی وزارت دفاع هند حین تمرین با یکدیگر برخورد و سقوط کردند. در این حادثه یک خلبان جان باخت و دو نفر دیگر زخمی شدند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.