ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصول جدید ایران خودرو در سال جدید | همه چیز درباره خودرو TF21

محصول جدید ایران خودرو در سال جدید | همه چیز درباره خودرو TF21محصول جدید ایران خودرو قرار است وارد بازار شود. شرکت ایران خودرو در فرودین ماه 1401، طراحی و تولید یک محصول کاملا جدید، مدرن و با استانداردهای روز جهان را آغاز کرده است. نام تجاری این خودرو هنوز مشخص نشده اما فعلا آنرا با کد کارخانه‌ای TF21 می‌شناسیم.

این پروژه فعلاً با کد TF21 نام‌گذاری شده است. این خودرو در کلاس B قرار دارد و محصولی بین کلاس هاچ‌بک و کراس‌اوور خواهد بود.

این خودرو در واقع بروی پلت‌فرم پژو ۲۰۶ متعلق می باشد که ایران‌خودرو قبلاً محصولات دیگری با نام‌های رانا و رانا پلاس را هم روی این پلت‌فرم توسعه داده است.

توسعه‌یافتهٔ این پلت‌فرم هم در خودرو پژو ۳۰۱ استفاده شده که ایران‌خودرو روی آن تارا را ساخته است.

ایران‌خودرو قصد دارد در این خودرو جدید از سیستم پایداری الکترونیکی استفاده کند و ادعا شده که در آن ایمنی تصادف با عابر پیاده هم در نظر گرفته شده است.

امکانات TF21 ایران خودرو

خودرو TF21 ایران خودرو، به گونه‌ای ساخته شده که می‌توان آپشن‌های متعددی را روی آن نصب کرد. طبق گفته ایران خودرو، امکان اجرای استانداردهایی مانند تصادف با عابرپیاده، سنسور فشار باد تایر (TPMS)، نشانگر زمان تعویض دنده (GSI)، کنترل پایداری (ESP) و سیستم کاهش مصرف سوخت (ECO) را دارد.

زمان تولید خودرو

طبق برنامه‌ریزی ایران خودرو، پروژه توسعه محصول TF21 ایران خودرو، 18 ماهه خواهد بود. این یعنی نخستین نمونه‌های آزمایشی آن در اواسط سال 1402 رونمایی شده و احتمالا از اواخر همان سال یا از اوایل سال 1403، اولین سری تولیدی آن، بدست خریدارانش می‌رسد.

پلتفرم TF21 ایران خودرو

طبق اطلاعاتی که منابع آگاه از شرکت ایران خودرو آنرا رسانه‌ای کرده‌اند، مهندسان این شرکت، برای طراحی محصول TF21 ایران خودرو، از خودروهای سایز کوچکی مانند هیوندای i10 و میتسوبیشی میراژ و به‌خصوص از خودروی رنو کویید الگوبرداری کرده‌اند. پس احتمال کمی دارد که ایران خودرو از مگاپلتفرم IKP1 برای ساخت این محصول جدیدش، استفاده کرده باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.