ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آخرین جزئیات از محصول جدید ایران خودرو منتشر شد

آخرین جزئیات از محصول جدید ایران خودرو منتشر شدکراس‌اوور ایران‌خودرو (کراس اوور K125) با طراحی مجدد آماده شده است. این خودرو روی پلت‌فرم پژو ۳۰۱ و تارا طراحی شده بود، اما طراحی آن، به‌دلیل مناسب نبودن از دید مدیران ایران‌خودرو، تغییر کرد و حالا ظاهراً طرح جدید آماده شده است.

مهدی رجبعلی، مدیرعامل شرکت ایپکو، گفته است: «موتور توربوی EF7 پلاس برای پلت‌فرم خودرو کراس‌اوور که از محصولات آتی ایران‌خودرو به شمار می‌رود، در نظر گرفته شده است. خانواده موتور سه‌سیلندر نیز در حال تطبیق بر روی این پلت‌فرم است.»

پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو، نیز درباره پژو ۳۰۱ تغییر یافته و کراس‌اووری که بر پایه این خودرو قرار است تولید شود، گفته است: «مقداری کف اتاق و فاصله طولی و فاصله عرضی لاستیک‌ها را که در خودرو بسیار مهم است، تغییر داده‌ایم. از دل این پلت‌فرم، تارا و یک کراس‌اوور (CUV) و یک خودرو هاچ‌بک بیرون کشیدیم. اگر بشود، یک خودرو شاسی‌بلند (SUV) هم تولید خواهد شد.»

داوود خسروی، مدیرعامل شرکت جتکو، هم گفته است: «علاوه بر خودرو تارا، برقی‌سازی محصولات جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در دستور کار قرار دارد. برقی‌سازی کراس‌اوور جدید ایران‌خودرو در دستور کار جتکو قرار دارد. نسخه برقی این محصول، با فاصله کمی از نسخه بنزینی آن، قابل رونمایی و عرضه خواهد بود.»

امکانات ایمنی و رفاهی کراس اوور جدید ایران خودرو

کراس اوور K125 احتمالاً به امکاناتی نظیر چهار عدد ایربگ، کروز کنترل، تهویه مطبوع الکتریکی، دی لایت، سنسور نور و باران، سنسور پارک عقب به همراه دوربین دنده عقب، سقف شیشه ای، آینه های کناری تاشو برقی، صندلی های برقی جلو، سیستم کنترل پایداری و کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز خواهد بود.
لازم به ذکر است، رندرهای این متن براساس تصاویری که چندی پیش شرکت ایران خودرو در خصوص K125 منتشر کرد، طراحی شده اند اما با نمونه نهایی تفاوت دارند.

برخی از آپشن‌های K125 ایران خودرو

    استارت دکمه ای
    سیستم استارت استاپ موتور
    ترمز پارک برقی
    کروز کنترل
    پدال شیفتر
    کنترل پایداری و کنترل کشش
    سیستم کمکی حرکت در سربالایی
    رادار نقطه کور
    ایربگ های جانبی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.