ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

موتورهای هیدروژنی شرکت هیوندای چه قابلیت هایی دارند؟

موتورهای هیدروژنی شرکت هیوندای چه قابلیت هایی دارند؟گروه خودروسازی هیوندای اعلام کرده برای طراحی و ساخت قوای محرکه هیدروژنی هفت میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این شرکت به دنبال ساخت موتورهای هیدروژنی است که بتوان علاوه بر ماشین از آن در هواپیماها و کشتی‌ها هم استفاده کرد.

هیوندایی که در عرضه ماشین‌های الکتریکی از رقبایش عقب افتاده بود، می‌خواهد زودتر از دیگران موتورهای هیدروژنی را به تولید انبوه برساند.

اگرچه هنوز درباره استقبال از ماشین‌های هیدروژنی در بازار تردید‌هایی وجود دارد، اما هیوندای در کنار تویوتا از طرفداران این قوای محرکه است.

مزیت اصلی این قوای محرکه نسبت به ماشین‌های الکتریکی مسافت بسیار بیشتری است که می‌توان با آنها حرکت کرد. با اینکه این قوای محرکه هیچ آلودگی تولید نمی‌کند، اما منتقدان می‌گویند روند استخراج هیدوژن از آب به محیط زیست لطمه می‌زند.

هیوندای در حال حاضر یک شاسی‌بلند هیدروژنی به نام نکسو (NEXO) را برای عرضه به بازار آماده می‌کند و اعلام کرده برای ساخت سه هزار دستگاه در سال آمادگی دارد.
آلبوم عکس
2019 HYUNDAI NEXO :
تصاویر خودروی هیدروژنی هیوندای نکسو مدل 2019 #8
تصاویر خودروی هیدروژنی هیوندای نکسو مدل 2019 #7
تصاویر خودروی هیدروژنی هیوندای نکسو مدل 2019 #6
تصاویر خودروی هیدروژنی هیوندای نکسو مدل 2019 #5
تصاویر خودروی هیدروژنی هیوندای نکسو مدل 2019 #4
تصاویر خودروی هیدروژنی هیوندای نکسو مدل 2019 #3
ادامه
این دومین مدلی هیدروژنی است که این شرکت به بازار عرضه می‌کند. از مدل اول که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد استقبال زیادی نشد و تنها هزار دستگاه از آن فروخته شد.

با این حال هیوندای می‌خواهد با سرمایه‌گذاری تازه ظرفیت تولید ماشین‌های هیدروژنی خود را تا ده سال آینده به ۷۰۰ هزار دستگاه در سال برساند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.