ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هیوندای سوناتا ۲۰۲۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟

هیوندای سوناتا ۲۰۲۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟هیوندایی سوناتا یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های صندوقدار در کلاس خودروهای پریمیوم در جهان است که خودرویی نه آنقدر ارزان قیمت است که باید آن را اقتصادی تلقی کرد و نه آنقدر گران قیمت با آپشن های فوق العاده که آن را جزو خودروهای لوکس بازار به حساب آوریم.

تغییرات سوناتا 2024

سوناتا ۲۰۲۴ نسخه فیس‌لیفت‌شدهٔ نسل هشتم این خودروست. این اتومبیل در بازار جهانی رقیب خودرو پرفروش تویوتا کمری است. برای همین، هیوندایی سعی کرده برای به‌دست‌آوردن بازار تویوتا، مخصوصاً در بازار آمریکا، طراحی این خودرو را دستخوش تغییر فراوان کند تا ماشین جذاب‌تر شود.
سوناتا 2024 نمای عقب
چراغ‌های ال‌ئی‌دی کشیده در جلو و جلوپنجرهٔ بزرگ در کنار چراغ‌های یک‌تکه در عقب ظاهری خشن به این خودرو داده است و شاهد درب صندوق جدید و چراغ‌های متفاوت با نوار LED هستیم. نسخهٔ اسپرت N Line نیز از جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر، رینگ‌های ۱۹ اینچی متفاوت، اسپویلر عقب چشمگیرتر و سر اگزوزهای دوتایی جدید بهره می‌برد.
درون کابین سوناتا جدید
در داخل خودرو هم دو نمایشگر خمیدهٔ بزرگ برای پشت آمپر و کنسول میانی قرار گرفته است. نسخهٔ قدرتمند این خودرو با موتور ۲.۵ لیتری بنزینی با قدرت ۲۹۰ اسب بخار عرضه خواهد شد.

موتور خودروی هیوندای سوناتا 2024

سوناتا فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۴ با سه پیشرانهٔ مختلف شامل ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی، ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو و هیبریدی ۲ لیتری به بازار عرضه خواهد شد اما هیوندای فعلاً قدرت و گشتاور این موتورها را اعلام نکرده است. این شرکت همچنین هنوز از ارائهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک هم که قبلاً پروتوتایپ آن را در حال آزمایش دیده بودیم حرفی نزده است. چیزی که فعلاً میدانیم این است که پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری توربو صرفاً در سوناتا N Line ارائه می‌شود درحالی‌که به گفتهٔ هیوندای، نسخهٔ هیبریدی برای بهبود مصرف سوخت به سیستم احیای انرژی ترمزها مجهز است.
رنگ های سوناتا 2024
در سوناتای جدید تکنولوژی‌های ایمنی فراوانی مثل دستیار جلوگیری از برخورد جلو، دستیار برخورد نقطه کور، کروز کنترل هوشمند و دستیار رانندگی در بزرگراه به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. هیوندای همچنین برای این ماشین سیستم دستیار پارک از راه دور هوشمند را هم در نظر گرفته است که امکان پارک خودرو از راه دور با استفاده از سوئیچ هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین به گفتهٔ سازندهٔ کره‌ای، سوناتا بهترین عملکرد ترمز و مسافت توقف را در کلاس خود خواهد داشت و سطح ارتعاش، لرزش و سروصدای آن‌هم کاهش پیدا کرده است. انتظار می‌رود به‌زودی در نمایشگاه نیویورک مشخصات نسخهٔ آمریکایی سوناتا مدل ۲۰۲۴ اعلام شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.