ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اجاره آپارتمان در تهران با پول پیش ۱۰۰ میلیون تومان!

اجاره آپارتمان در تهران با پول پیش ۱۰۰ میلیون تومان!وام مسکن سال ۱۴۰۱، در شهر تهران ۱۰۰ میلیون تومان است. اگر پس دریافت وام، ۱۰۰ میلیون تومان دیگر جور کنید، اجاره یک خانه با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی، به راحتی صورت می گیرد.

اجاره خانه با ۱۰۰ میلیون پیش در تهران

اصلا فرض کنیم نتوانید تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کنید. در این حالت اجاره آپارتمانی ۵۵ متری، سمت جیحون با عمر ۱۷ سال، با پارکینگ و انباری به ۱۰۰ میلیون پیش و پرادخت ماهانه ۴.۷ میلیون تومان نیاز دارد. این واحد نزدیک پارک آدینه است. همچنین حوالی مهرآباد جنوبی می‌توان واحدی ۷۰ متری با سن هفت سال و دو اتاق اجاره کرد. برای این کار به ۱۰۰ میلیون پیش و پرداخت ماهی هفت میلیون نیاز دارید.

اجاره آپارتمانی ۴۲ متری در سلسبیل با ۱۰۰ میلیون ودیعه و پرداخت ماهی چهار میلیون تومان امکان‌پذیر است. این ساختمان ۱۶ سال عمر دارد، یک‌خوابه است و در طبقه اول واقع شده. انباری و پارکینگ هم دارد. با ۱۵۰ میلیون پیش و توانایی پرداخت ماهی ۳.۵ میلیون می‌توان در شهرک مسعودیه واحدی ۵۵ متری، یک‌خوابه و شش سال ساخت اجاره کرد. اگر مایل نیستید این اندازه از مرکز شهر دور شوید، در جمالزاده، حوالی خیابان انقلاب یک واحد ۷۲ متری با عمر ۱۲ سال و دو اتاق خواب آگهی شده است. مالک برای آن ۱۵۰ میلیون پیش و ماهی هشت میلیون اجاره می‌خواهد. می‌توان چانه زد و ودیعه را تا ۲۱۵ تا ۲۲۰ میلیون رساند که اجاره ماهانه به شش میلیون تقلیل پیدا کند. در اسکندری جنوبی، درست وسط تهران می‌توان واحدی ۴۰ متری و یک‌خوابه اجاره کرد. این واحد ۱۸ سال سن دارد و در طبقه اول واقع شده. آسانسور ساختمان خیلی به‌کارتان نمی‌آید، اما بالاخره جزو امکانات است؛ درست مثل پارکینگ و انباری. مالک ۱۰۰ میلیون پیش و ماهی چهار میلیون اجاره می‌خواهد.
آدرس و متراژ توضیحات پول پیش کرایه ماهانه
جیحون ۵۵ متر یک‌خوابه، ۱۷ ساله ۱۰۰ میلیون ۴.۷ میلیون
مهرآبادجنوبی ۷۰ متر دوخوابه، هفت ساله ۱۰۰ میلیون هفت میلیون
سلسبیل ۴۲ متر یک‌خوابه، ۱۶ ساله ۱۰۰ میلیون چهار میلیون
شهرک مسعودیه ۵۵ متر یک‌خوابه، شش ساله ۱۵۰ میلیون ۳.۵ میلیون
جمالزاده ۷۲ متر دوخوابه، ۱۲ ساله ۱۵۰ میلیون هشت میلیون
اسکندری جنوبی ۴۰ متر یک‌خوابه، ۱۷ ساله ۱۰۰ میلیون چهار میلیون
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.