ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت خانه در منطقه ۲۲ تهران چقدر است؟ (هزینه اجاره آپارتمان در منطقه 22)

قیمت خانه در منطقه ۲۲ تهران چقدر است؟ (هزینه اجاره آپارتمان در منطقه 22)منطقه ۲۲ تهران در شمال غرب قرار دارد و در این منطقه محله‌هایی مانند بلوار کوهستان چیتگر، میدان ساحل و مراکز خرید مهمی مثل ایران‌مال و بام‌لند چیتگر قرار دارد. منطقه ۲۲ تهران از جنوب به منطقه ۲۱ وصل می‌شود و شرق آن منطقه پنج است. از شمال به کوهستان البرز، از شرق به رودخانه کن، از جنوب به آزادراه تهران – کرج و از سمت غرب به جنگل‌های وردآورد متصل می‌شود و با گسترش برج‌ها و شهر‌سازی به یکی از مناطق مورد توجه در بازار مسکن پایتخت تبدیل شده است.

قیمت خانه در منطقه ۲۲ تهران، در اوایل پاییز 1402، حدوداً متری شش میلیون تومان کمتر از متوسط کل تهران است. جدید‌ترین برآورد‌ها از ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها در منطقه ۲۲ نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن به متری ۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده، اما این عدد در کل تهران متری ۶۶ میلیون تومان تخمین زده می‌شود. با این اوصاف اگر یک خانه ۱۰۰ متری به شکل میانگین در کل تهران شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله شود، ارزش همین خانه در منطقه ۲۲ تهران به پنج میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان می‌رسد، به‌این ترتیب قیمت آپارتمان در منطقه 22 تهران، متری ۱۰ درصد کمتر از میانگین کل تهران است و صاحبخانه‌ها تقریبا با همین سازوکار و فرمول از مستاجر‌ها انتظار اجاره‌خانه دارند.

لیست قیمت خانه‌های آگهی‌ شده در دیوار

  • شهرک خرازی اردستانی الهیه غرب منطقه ۲۲ - واحد ۱۰۶ متری دو خواب : ۶٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • آپارتمان دریاچه چیتگرمنطقه۲۲ - ۱۳۰متر۳خواب طبقه۱ : ۸٬۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • دوواحد ۱۸۴متر شخصی ساز تهاتر با کلنگی شهرک راه آهن منطقه۲۲ : ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • برج۷۵م/ویو ابدی چیتگر دریاچه شریف منطقه۲۲ : ۶٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • برج ۱۶۰م/ویو ابدی مرواریدشهر اردستانی شریف منطقه۲۲ : ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۱۲متر/نوساز/خرازی/جنوبی/در منطقه ۲۲ : ۵٬۹۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • آپارتمان منطقه۲۲ هوافضا - طبقه هفتم شمالی ۱۰۳ متری : ۶٬۷۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۲۷متر ۲خواب برج الماس دریاچه چیتگر منطقه ۲۲ : ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • آپارتمان واحد ۹۳ متری برج ارکیده چیتگر/منطقه ۲۲ : ۷٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۱۱ متری شهرک چیتگر ارکیده پامچال دریاچه منطقه ۲۲ : ۸٬۴۳۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۶۵ متری /دریاچه چیتگر/ منطقه ۲۲ /شهرک گلستان : ۱۳٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

جدول قیمت آپارتمان در منطقه 22، آگهی شده در سایت‌های معتبر

آدرس متراژ سن بنا قیمت
شهرك راه آهن شهرك خرازی 115 0 7,800,000,000
شهرك راه آهن دهكده المپیك خ ساحل 121 7 10,900,000,000
شهرك راه آهن بلوار كوهك 120 13 8,700,000,000
چیتگر شمالی چهارراه خودرو خیابان جهاد 88 12 4,900,000,000
چیتگر شمالی شهرك شهرداری 152 30 10,700,000,000
چیتگر بلوار بعثت خ هجرت 53 نوساز 3,975,000,000
چیتگر شهرك شهرداری 160 20 12,500,000,000
چیتگر جنوبی بلوار ایران خودرو شهرك دانش 100 1 4,600,000,000
چیتگر شمالی والفجر دوم 64 7 3,520,000,000
چیتگر جنوبی بلوار ایران خودرو 59 7 3,550,000,000
چیتگر بلوار پژوهش 115 نوساز 4,370,000,000

اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲ چقدر است؟

اجاره آپارتمان دوخوابه در منطقه ۲۲ معمولا ماهی ۱۰ تا ۱۸ میلیون تومان برای مستاجر آب می‌خورد؛ علاوه بر آن صاحبخانه، انتظار دارد در همان قدم اول دست‌کم ۲۰۰ میلیون تومان به‌عنوان پول پیش دریافت کند که البته متناسب با رقم دریافتی اجاره این رقم ممکن است تا ۴۰۰، ۵۰۰ میلیون هم بالا برود. مثلا یکی از واحد‌های نوساز و ۸۰ متری برج ارکیده در منطقه ۲۲ درحالی اجاره داده می‌شود که رقم ودیعه آن دقیقا ۳۰۰ میلیون تومان است و مستاجر باید توانایی پرداخت ماهی ۱۳ میلیون را هم داشته باشد.

قابلیت تبدیل رهن و ودیعه در این فایل به شکلی است که میزان پول پیش را می‌شود به ۲۵۰ میلیون تومان رساند؛ درعوض رقم ماهانه اجاره به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. همان حوالی یک واحد ۱۰۰ متری دیگر بین گزینه‌ها دیده می‌شود. رقم ودیعه این یکی ۴۰۰ میلیون تومان است و صاحبخانه از مستاجر ماهی ۱۵ میلیون هم اجاره‌خانه دریافت می‌کند.

اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران طبیعتا برای واحد‌های کوچکتر و یکخوابه هزینه کمتری دارد. مثلا مالک واحد ۵۵ متری در منطقه ۲۲ رقم ودیعه و اجاره را به‌ترتیب ۱۶۰ میلیون تومان و ماهی شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین کرده، اما آنطرف وقتی سراغ واحد‌های بزرگ می‌رویم، با عدد و رقم‌های دیگری سروکار خواهیم داشت. مثل آپارتمان ۱۶۷ متری در محله چیتگر که مستاجر باید در همان قدم اول نیم‌میلیارد تومان به‌اسم رهن کنار بگذارد و آماده پرداخت پرداخت ماهی ۲۳ میلیون تومان به‌عنوان اجاره‌خانه باشد.

رهن کامل آپارتمان در منطقه ۲۲ چقدر آب می‌خورد؟

رهن کامل آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران دست‌کم حدود نیم‌میلیارد هزینه دارد و این عدد برای واحد‌های بزرگ و لوکس به چند میلیارد می‌رسد. به‌عنوان مثال مالک آپارتمان ۲۲۰ متری در چیتگر درحالی تمایلی به دریافت اجاره‌خانه ندارد که رقم ودیعه را دقیقا سه میلیارد تومان تعیین کرده است و براساس جدید‌ترین محاسبات، این پول معادل ۴۵ متر آپارتمان مسکونی در تهران است. البته اتاق‌های مستر، لابی‌من ۲۴ ساعته و اینجور چیز‌ها در رقم درخواستی مالک تاثیر داشته، اما همان حوالی یک واحد ۲۰۰ متری معمولی وجود دارد که رقم ودیعه آن دو میلیارد تومان است.

آنطرف مالک آپارتمان ۷۸ متری حاضر است واحد نوسازش را درازای ۵۵۰ میلیون تومان به شکل رهن کامل اجاره بدهد. رهن کامل یک واحد ۹۴ متری دیگر در منطقه ۲۲ تهران ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده و با ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود سراغ رهن کامل آپارتمان ۱۰۸ متری در شهرک خرازی رفت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.