ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جدول قیمت آپارتمان در جنت‌ آباد تهران (جدیدترین لیست قیمت آپارتمان در جنت آباد)

جدول قیمت آپارتمان در جنت‌ آباد تهران (جدیدترین لیست قیمت آپارتمان در جنت آباد)جنت‌آباد نام محله‌ای در غرب تهران است ک منطقه ۵ شهرداری تهران واقع شده است. این محله از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی ختم می شود.

قیمت آپارتمان در این منطقه از پایتخت ایران، متری ۲۰۰ هزار تومان بیشتر از نقاطع مشابه در منطقه پنج است. طبق بررسی‌های پلتفرم‌های حوزه مسکن که براساس آگهی‌ها به‌دست آمده، متوسط قیمت آپارتمان در جنت‌آباد به متری ۷۶ میلیون تومان رسیده و این عدد در کل منطقه پنج ۷۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود. درمقایسه با کل تهران هم که درحال حاضر با عدد متری ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان طرف هستیم، قیمت آپارتمان در جنت‌آباد تقریبا متری ۱۰ درصد بیشتر است و اینطوری خرید یک خانه ۱۰۰ متری در جنت‌آباد به‌شکل متوسط هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد. وضعیت اجاره‌بها هم در جنت‌آباد الان به‌شکلی است که مستاجری که با ۲۰۰ میلیون پول پیش دنبال یک واحد ۱۰۰ متری و دوخوابه است، باید معمولا بسته به عمربنا واحد و امکانات ساختمات چیزی بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون کرایه بدهد.

قیمت آپارتمان در جنت‌آباد تهران چقدر است؟ (ویژه تابستان امسال)

قیمت آپارتمان در جنت‌آباد به‌شکل میانگین به‌متری ۷۶ میلیون تومان رسیده است. به‌این ترتیب خرید آپارتمان ۱۰۰ متری در جنت‌آباد که یکی از محله‌های پرمعامله بازار مسکن تهران است، به‌طور میانگین هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که خب چیز‌هایی مثل عمر بنا و امکانات واحد در بالاوپایین شدن این عدد موثر هستند.

قیمت آپارتمان در منطقه پنج که جنت‌آباد بخشی از آن است، به‌شکل متوسط به متری ۷۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و اینطوری ارزش خانه‌های جنت‌آباد در مقایسه با میانگین خانه‌های سایر محله‌های این بخش از شهر متری ۲۰۰ هزار تومان بیشتر است. اگر کل تهران را ملاک قرار بدهیم، آنوقت متوسط قیمت آپارتمان در جنت‌آباد متری هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بیشتر است. چون الان که از متری ۷۶ میلیون تومان به‌عنوان قیمت آپارتمان در جنت‌آباد حرف می‌زنیم، میانگین قیمت خانه‌های کل تهران به متری ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت آپارتمان در جنت‌آباد حالا نسبت به ارزان‌ترین منطقه تهران یعنی منطقه ۱۸ متری ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بیشتر است و آنطرف وقتی سراغ گران‌ترین منطقه تهران می‌رویم، باید به تفاوت ۶۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی قیمت خانه‌ها درمقایسه با جنت‌آباد اشاره کنیم. چون در منطقه یک به‌عنوان گران‌ترین منطقه بازار مسکن تهران با متوسط قیمت متری ۱۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان طرف هستیم و متوسط قیمت آپارتمان در منطقه ۱۸ به متری ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان سروکار داریم.

قیمت آپارتمان در جنت‌آباد به موقعیت خود واحد هم بستگی دارد و مثلا بین جنت‌آباد شمالی و جنوبی شاهد اختلاف چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها بابت هر متر آپارتمان مسکونی هستیم. مثلا فروشنده‌های در جنت‌آباد جنوبی آپارتمان ۷۲ متری خودش را متری ۷۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته و یک فروشنده دیگری برای واحدی که تقریبا شرایط مشابهی با مورد قبلی دارد، روی متری ۷۸ میلیون تومان دست گذاشته است. هر دوتا واحد پارکینگ دارند، بدون آسانسور فروخته می‌شوند و قریب ۱۵ سال از عمربنای آن‌ها می‌گذرد.

برخی آگهی‌های فروش خانه در جنت آباد تهران
  • ۵۸ متر، یک خواب، جنت آباد مرکزی - ۴,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • ۶۰ متر / ۱ خواب / جنت آباد مرکزی - ۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • ۱۷۰ متر سه خواب جنت آباد جنوبی - ۱۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • ۹۲ متر/ ۲ خواب/ فول امکانات/ بلوار بعثت - ۱۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • واحد ۷۷ متری ۲خوابه جنت آباد شمالی - ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • ۸۴ متر دوخواب جنت اباد جنوبی - ۹,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • آپارتمان ۷۰ متر جنت اباد جنوبی ، جهاداکبر - ۷,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • ۶۲ متر-دو خوابه- فول امکانات- جنت آباد شمالی - ۶,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • جنت اباد ۶۴متر ۱خ کم واحد سالن پرده خور - ۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

اجاره آپارتمان 100 متری در جنت‌آباد چقدر است؟

اجاره آپارتمان در جنت‌آباد برای کسی که دنبال یک واحد ۱۰۰ متری است و می‌تواند ۲۰۰ میلیون تومان پول پیش بدهد، معمولا ماهی ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد. مثلا مالک آپارتمان ۱۰۰ متری در جنت‌آباد مرکزی بابت واحدی که ۱۰ سال قبل ساخته شده و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد، به‌جز ۲۰۰ میلیونی که به‌اسم ودیعه می‌گیرد، ماهی ۱۸ میلیون اجاره‌خانه می‌خواهد. یا مثلا یک صاحبخانه دیگر در جنت‌آباد جنوبی رقم ودیعه واحد ۱۰۰ متری را که سال ۸۰ ساخته شده و هیچ امکاناتی ندارد، ۱۲ میلیون تومان اعلام کرده است.

اجاره آپارتمان در جنت‌آباد برای مستاجری که سراغ همان واحد ۱۰۰ متری است، اما توانایی پرداخت ۳۰۰ میلیون پول پیش دارد، از ۹ میلیون تومان شروع می‌شود و معمولا به ۱۷ میلیون تومان ختم می‌شود. مثل صاحبخانه‌ای که واحد ۱۰۰ متری خودش را درحالی آگهی کرده که مستاجر باید ۳۰۰ میلیون پول پیش بدهد و ماهی ۱۵ میلیون هم برای کرایه‌خانه کنار جور کند. یا واحد ۱۰۰ متری دیگری را می‌توانیم مثال بزنیم که سال ۸۸ در طبقه سوم ساخته شده، فقط پارکینگ دارد و رقم ودیعه و اجاره آن به‌ترتیب ۳۰۰ و ۱۲.۵ میلیون تومان است.

رهن کامل آپارتمان در جنت‌آباد هم معمولا از حدود نیم‌میلیارد شروع می‌شود و آنطرف ممکن است بریا واحد‌های بزرگ‌متراژ به ۳.۵ میلیارد برسد. مثلا واحد ۷۵ متری در جنت‌آباد درحالی آگهی شده که مستاجر بعد از واریز ۵۵۰ میلیون به‌اسم پول پیش نیازی به‌حساب صاحبخانه از پرداخت اجاره خانه معاف است. البته امکان تبدیل رهن و ودیعه اجازه می‌دهد مستاجر به‌جای ۵۵۰ میلیون، ۴۵۰ میلیون پول پیش پرداخت کند، اما از آنطرف رقم اجاره ماهانه به سه میلیون تومان می‌رسد. آپارتمان ۲۰۱ متری دیگری را بین فایل‌های اجاره‌ای در جنت‌آباد پیدا می‌کنیم که این مالک این یکی شرط رایگان شدن اجاره‌خانه را پرداخت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون به‌عنوان پول پیش مطرح کرده است. جالب اینکه با تبدیل رقم ودیعه از ۳.۵ به دو میلیارد، هزینه اجاره به ماهی ۳۵ میلیون تومان می‌رسد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.