ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران چقدر است؟

اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران چقدر است؟در حالی که اجاره آپارتمان مبله در اکثر نقاط تهران از شبی ۲۰۰، ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود، این موضوع برای مناطق شمال شهر کامل متفاوت است و برای واحد‌های لوکس شمال شهر به ۱۰ میلیون می‌رسد.

امکانات آپارتمان های مبله

در حوالی منطقه جنوب و مرکز شهر تهران، آپارتمان های مبله برای اجاره به‌جز چندتا صندلی و تخت و تشک و پتو چیز دیگری ندارند، و همین طور این خانه ها، ارزان‌ترین گزینه‌ها هستند. مثل واحدی که در زیرزمین یکی از ساختمان‌های محله مولوی اجاره داده می‌شود و مالک آن شبی ۳۰۰ هزار تومان کرایه می‌گیرد. در شمال تهران آپارتمان‌های مبله زیادی پیدا می‌کنیم که اجاره روزانه آن‌ها به مرز ۱۰ میلیون تومان رسیده است. داشتن استخر یا اتاق خواب مستر جزو مهمترین امکانات این واحد‌ها به‌شمار می‌رود و اجاره یک شب آنها معادل هزینه مورد نیاز برای رزرو سوئیت دوبلکس دونفره در طبقه بیست‌و‌پنجم هتل پارسیان آزادی است.

اجاره خانه های لاکچری در تهران

اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران می‌تواند تا شبی ۱۰ میلیون خرج داشته باشد. مثل آپارتمان مبله‌ای در منطقه الهیه تهران که با سه اتاق خواب اجاره داده می‌شود و مالک آن دقیقا شبی ۱۰ میلیون می‌گیرد. به‌این ترتیب اجاره ماهانه این واحد حدود ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود. یکی از اتاق‌های این آپارتمان مستر است و واحد با پارکینگ اجاره داده می‌شود.

یا مثلا واحد مبله دیگری در نیاوران با استخر شبی ۷.۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. مالک این واحد ظرفیت ممهمان‌ها را شش نفر مشخص کرده و حضور نگهبان در ساختمان جزو امکانات آن به‌شمار می‌رود. در محله محمودیه تهران آپارتمان مبله دوبلکس را با سه تا اتاق خواب شبی شش میلیون تومان اجاره می‌دهند. یکی از ارزان‌ترین آپارتمان‌های مبله استخردار حوالی میدان پونک اجاره داده می‌شود. مالک این واحد هزینه اجاره این واحد را شبی دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درنظر گرفته است و حضور نگهبان در ساختمان را به‌عنوان یکی از امکانات واحد اعلام کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.