ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رهن کامل آپارتمان در چیتگر تهران چقدر است؟

رهن کامل آپارتمان در چیتگر تهران چقدر است؟چیتگر یکی از محله‌های تقریباً جدید تهران است که در غرب پایتخت واقع شده است و از مهمترین ویژگی‌های این منطقه نیز وجود دریاچه چیتگر در کنار فروشگاه بزرگ ایران مال در این منطقه است.

رهن کامل خانه در چیتگر چقدر است؟

با ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون می توان در چیتگر یک آپارتمان را بصورت کامل رهن کرد اما در برخی از آگهی‌های اجاره در چیتگر نیز، ارقام یک میلیارد به بالا نیز به چشم می خورد. بین جدید‌ترین آگهی‌های منتشر شده تحت عنوان رهن کامل آپارتمان در چیتگر، تا چشم کار می‌کند واحد‌های بزرگ متراژی دیده می‌شوند که مالک آن‌ها فقط در ازای یک سال اجاره از مستاجر بین یک تا سه میلیارد دریافت می‌کنند، درحالی که با این پول همین الان می‌شود در محله‌های ارزانقیمت پایتخت صاحبخانه شد.

در چیتگر برج‌ها و آسمان‌خراش‌های به چشم می خورند و خیلی از فعالان معاملات ملکی‌ها این نقطه را یکی از بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن تهران می‌دانند.

قیمت هر متر آپارتمان در چیتگر چقدر است؟

دریاچه چیتگر، بام‌لند و مجتمع تجاری ایران‌مال جزو مهمترین جاذبه‌ها و مراکز تفریحی چیتگر به‌حساب می‌آیند که طبق گزارش‌های بانک مرکزی خرداد پارسال خرید آپارتمان در چیتگر متری تقریبا ۳۷ میلیون هزینه داشته است. در آخرین داده‌های رسمی که به زمستان پارسال تعلق دارد، قیمت آپارتمان در چیتگر به‌طور متوسط به متری ۵۱ میلیون افزایش پیدا کرد و الان بابت خیلی از واحد‌های نوساز بیش از ۱۰۰ میلیون ردوبدل می‌شود.

رهن خانه در چیتگر یا خرید خانه در یافت‌آباد؟

رهن کامل آپارتمان در چیتگر توسط مالک واحد سه‌خوابه درحالی دقیقا سه میلیارد تومان اعلام شده که با این پول هنوز می‌شود در یکسری از محله‌های ارزانقیمت تهران سراغ خرید آپارتمان رفت. مثل واحد ۱۰۰ متری و دوخوابه که در یافت‌آباد آگهی شده و فروشنده آن دقیقا همین عدد را به‌عنوان رقم پیشنهادی در کادر مربوط به قیمت گذاشته است.

آپارتمان موردنظرمان در چیتگر ۱۶۰ متری است و به‌اسم کلید‌نخورده و نوساز بین گزینه‌های رهن کامل آپارتمان در چیتگر قرار گرفته است. به‌قول املاکی‌ها فول‌امکانات است و با امکانات کامل مثل آسانسور، انباری و پارکینگ به مستاجر تحویل داده می‌شود و از آن طرف مالک تمایلی به تبدیل رهن و اجاره ندارد. در محدوده کوهک که یکی از محله‌های مجاور دریاچه چیتگر به‌حساب می‌آید، واحد ۱۶۰ متری دیگری برای رهن کامل آپارتمتان در چیتگر آگهی شده است.

رهن کامل این واحد دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و در شهرری که یکی از جنوبی‌ترین مناطق تهران است، آپارتمان ۷۲ متری که سال ۹۰ ساخته شده را با این قیمت برای فروش گذاشتند. واحد ۱۶۰ متری که در چیتگر به‌شکل رهن کامل اجاره داده می‌شود، سه‌تا اتاق خواب دارد که یکی از آن‌ها به‌شکل مستر ساخته شده و صاحبخانه به کلیدنخورده بودن و چیز‌هایی مثل سالن بزرگ و پرده‌خور و حضور دائمی سرایدار در ساختمان کرده اشاره کرده است. واحد‌هایی که تا اینجا بررسی کردیم البته جزو گران‌ترین گزینه‌های پیشنهادی برای رهن کامل آپارتمان در چیتگر هستند و الان حداقل بودجه مورد نیاز برای این سبک اجاره‌نشینی در چیتگر به‌حدود ۴۰۰، ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مالک آپارتمان ۶۵ متری که یک اتاق خواب دارد، برای یک سال رهن کامل واحدش ۴۰۰ میلیون طلب کرده است. جزو ارزان‌ترین گزینه‌ها برای رهن کامل آپارتمان در چیتگر است که مثل مورد‌های قبلی چیزی به‌اسم امکان تبدیل رهن و اجاره دیده نمی‌شود. از طرفی واحد بدون امکاناتی مثل پارکینگ و انباری اجاره داده می‌شود و با اینکه در طبقه سوم قرار دارد، در ساختمان خبری از آسانسور نیست.

رهن کامل آپارتمانی دوخوابه و ۷۶ متری هم توسط صاحبخانه دیگری ۴۵۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده و در امکانات این یکی فقط انباری به‌چشم می‌خورد و واحد از داشتن نعمت آسانسور و پارکینگ محروم است. از طرف یکی از املاکی‌های آن محدوده تهران، واحد ۱۰۰ متری برای رهن کامل آپارتمان در چیتگر آگهی شده و مستاجر برای اینکه نیازی به پرداخت ماهانه کرایه‌خانه نباشد، باید در همان قدم اول بابت واحدی که در طبقه سوم قرار دارد و آسانسور ندارد، ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان رهن کامل به‌حساب صاحبخانه واریز کند. حالا اگر به‌جای اینکه فقط دنبال ارزان‌ترین گزینه‌ها باشیم و سراغ یک خانه کاملا معمولی با امکاناتی مثل آسانسور و پارکینگ برویم، رقم پیشنهادی صاحبخانه‌ها به چقدر می‌رسد.

رهن کامل آپارتمانی ۱۱۰ متری در شهرک شهید خرازی که جزو محله‌های نزدیک به دریاچه چیتگر است، ۷۰۰ میلیون آب می‌خورد. امکان تبدیل رهن و اجاره برای این واحد هم وجود ندارد و از آسانسور، پارکینگ و انباری باید به‌عنوان امکانات آن اسم ببریم. مالک واحد ۱۱۷ متری چشم‌انتظار مستاجری است که بتواند ۹۰۰ میلیون به‌عنوان رهن کامل بدهد. البته قابلیت کاهش ودیعه به ۷۰۰ میلیون وجود دارد درعوض صاحبخانه گفته ماهی شش میلیون اجاره ماهانه دریافت می‌کند.

جدول قیمت رهن آپارتمان در چیتگر تهران

متراژ سن بنا امکانات هزینه رهن کامل
65 17 بدون پارکینگ و آسانسور 400 میلیون تومان
76 13 بدون پارکینگ و آسانسور 450 میلیون تومان
100 15 بدون آسانسور 500 میلیون تومان
110 پنج سال بدون انباری 700 میلیون
117 نوساز فول‌امکانات 900 میلیون
160 نوساز فول‌امکانات 2.8 میلیارد تومان
160 نوساز فول‌امکانات سه میلیارد تومان
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.