ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت آپارتمان در شهرک خرازی چقدر است؟ (همه چیز درباره خرید آپارتمان در شهرک خرازی)

قیمت آپارتمان در شهرک خرازی چقدر است؟ (همه چیز درباره خرید آپارتمان در شهرک خرازی)شهرک شهید خرازی در منطقه ۲۲ پایتخت ایران و در بزرگراه شهید خرازی بلوار شهید اردستانی قرار دارد. این شهرک دارای ۸۰۰۰ واحد مسکونی است که متراژ واحدهای مسکونی شهرک شهید خرازی سپاه از ۱۰۲ متر مربع تا ۱۳۱ متر مربع می باشد. کل شهرک شامل ۴۴ بلوک است از این تعداد ۴۰ بلوک متعلق به فاز ۱ و ۴ بلوک فاز ۲ را تشکیل می دهد.

خرید آپارتمان در شهرک خرازی تهران و محله‌های مشابه با این شهرک در منطقه ۲۲ تهران به‌طور متوسط متری ۶ میلیون تومان نسبت به میانگین قیمت آپارتمان در تهران، ارزانتر است. بررسی‌های صورت گرفته از آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های معروف نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن در منطقه ۲۲ تهران به متری ۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و این عدد برای کل پایتخت متری ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود. البته بررسی‌ها در بازار مسکن نشان می‌دهد خرید آپارتمان در شهرک خرازی و بقیه محله‌های منطقه ۲۲ درمقایسه با شش ماه قبل ۲۷ درصد بیشتر تمام می‌شود و کسانی که الان به‌فکر خرید آپارتمان در شهرک خرازی هستند، نسبت به یک سال قبل باید ۵۷ درصد بیشتر پرداخت کنند. شهرک خرازی بین بزرگراه‌های خرازی و همدانی واقع شده و جزو محله‌های تازه‌تاسیس شمال غرب پایتخت است.

قیمت آپارتمان در شهرک خرازی در تابستان امسال چقدر است؟

قیمت آپاتمان در منطقه ۲۲ تهران که شهرک خرازی در آن قرار دارد، به‌طور متوسط به‌متری ۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده. با این اوصاف خرید آپارتمان در شهرک خرازی برای کسی که دنبال یک واحد ۱۰۰ متری است، به‌شکل میانگین شش میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان هزینه دارد. خرید آپارتمان در شهرک خرازی برای خریداری که به یک آپارتمان ۵۰ متری نقلی نیاز دارد، سه میلیارد و ۹۰ میلیون تومان آب می‌خورد و کسی که مثلا به فکر خرید آپارتمان ۱۲۰ متری با سه‌تا اتاق خواب است، باید هفت میلیارد ۴۱۶ میلیون تومان کنار بگذارد.

خرید آپارتمان در شهرک خرازی نسبت به ابتدای سال حدود یک درصد کمتر هزینه دارد، اما وقتی به شش ماه قبل برمی‌گردیم، متوجه افزایش ۲۷ درصدی ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها در این بخش از شهر می‌شویم. از طرفی خرید آپارتمان در شهرک خرازی نسبت به یک سال قبل یعنی تیرماه ۱۴۰۱ تقریبا ۵۷ درصد بیشتر تمام می‌شود. نکته مهم این است که این اعداد به‌شکل میانگین محاسبه شدند و ممکن است در جریان معاملات رسمی با اعدادوارقام دیگری سروکاری داشته باشیم.

قیمت آپارتمان در شهرک خرازی در میان آگهی‌های فروش خانه

قیمت آپارتمان ۱۳۵ متری در شهرک خرازی توسط فروشنده‌ای هفت میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. با یک تقسیم ساده متوجه می‌شویم، فروشنده روی عدد متری ۵۷ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان دست گذاشته است که تقریبا چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از متوسط قیمت خانه‌های منطقه ۲۲ کمتر است. واحدی که دو سال پیش ساخته شده، با تمام امکانات بین آگهی‌ها قرار گرفته و در طبقه ششم یک برج واقع شده است. فروشنده دیگری آپارتمان ۱۰۵ متری نوساز خودش را با قیمت هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است؛ متری ۷۱ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان است. این یکی نسبت به میانگین قیمت مسکن در منطقه ۲۲ متری ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بیشتر است. خرید آپارتمان ۱۰۵ متری دیگری در شهرک خرازی طبق اطلاعاتی که فروشنده ارائه داده، شش میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان بودجه لازم دارد. یعنی خریدار باید بابت هر متر چیزی نزدیک ۶۲ میلیون تومان کنار بگذارد که رقمی نزدیک به متوسط قیمت مسکن در شهرک خرازی و منطقه ۲۲ است.

لیست قیمت برخی آگهی‌های فروش در دیوار

  • ۱۰۷متر/کلیدنخورده شهرک خرازی جنوبی : ۶٬۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • آپارتمان ۱۳۳م شهرک خرازی چیتگر منطقه ۲۲ : ۷٬۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • آپارتمان ۱۱۱ متر دو خواب شهرک خرازی چیتگر منطقه ۲۲ : ۷٬۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۰۶متر۲خواب خرازی هوافضا منطقه۲۲ چیتگر : ۷٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • فروش امتیاز فاز۲ و واحد شهرک شهید خرازی : ۶٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • شهرک برج خرازی / بدون پرتی / 110 متر : ۶٬۷۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۶۹ متر شهرک شهید باقری شهرک امید دژبان خرازی : ۵٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۷۳ متر / فول / سند تک برگ / حوالی دریاچه : ۵٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.