ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت آپارتمان در سعادت آباد (لیست قیمت 2024)

قیمت آپارتمان در سعادت آباد (لیست قیمت 2024)سعادت‌آباد یکی از محله‌های شمال غرب تهران است که در کوهپایه‌های رشته کوه البرز واقع شده‌است. این محله از مناطق گران‌قیمت و مرفه‌نشین شهر تهران به شمار می‌آید و دارای امکانات رفاهی و فرهنگی زیادی است. برخی از خیابان‌ها، بلوارها و میدان‌های مهم این محله عبارتند از: خیابان سعادت‌آباد، خیابان سرو، خیابان علامه، خیابان پاکنژاد، بلوار شهرداری، بلوار فرحزادی و بلوار دریا میدان کاج

قیمت خانه در سعادت آباد چقدر است؟

سعادت‌آباد که بخشی از منطقه دو تهران است را می توان گرانترین محله‌های تهران نامید بطوری که قیمت خانه در این منطقه به متری ۱۱۶ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان رسیده است. این عدد را بانک مرکزی به‌عنوان برآیندی از تمام معاملات امضاشده در منطقه دو تهران ظرف آذر امسال اعلام کرده، اما وقتی سراغ آگهی‌ها می‌رویم، متوجه اختلاف فاحشی در بازار مسکن سعادت‌آباد می‌شویم. قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد براساس ارقام دلخواه و پیشنهادی فروشنده‌ها الان به‌شکل متوسط متری ۱۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تخمین زده می‌شود که تقریبا ۵۰ درصد بالاتر از آمار‌های واقعی است. تفاوتی که بین آمار‌های رسمی و ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها وجود دارد البته فقط مختص سعادت‌آباد نیست و الان که در کل تهران متوسط قیمت مسکن نزدیک متری ۷۴ میلیون تومان محاسبه می‌شود، فروشنده‌ها در بنگاه‌ها و پلتفرم‌های حوزه مسکن به‌شکل میانگین روی عدد متری ۹۱ میلیون دست گذاشتند.

قیمت رسمی آپارتمان در سعادت‌آباد چقدر است؟

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد و بقیه محله‌های منطقه دو تهران طبق جدید‌ترین آمار‌های رسمی به متری ۱۱۶ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان رسیده است. این عدد را بانک مرکزی براساس ۲۶۴ معامله‌ای که به شکل رسمی در منطقه دو از طریق سامانه املاک و مستغلات کشور طی آذر امسال به امضا رسیده، اعلام کرده و به‌معنی کاهش تقریبا شش درصدی درمقایسه با آبان امسال است.

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد و بقیه محله‌های منطقه دو در ماه آبان امسال به‌شکل متوسط حدود متری ۱۲۴ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان محاسبه می‌شد و حالا بااحتساب عدد‌های جدید می‌توانیم ادعا کنیم خرید خانه ۱۰۰ متری در این بخش از تهران بدون درنظر گرفتن عمربنا و امکاناتی که دارد، به شکل متوسط ۱۱ میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان آب می‌خورد و قیمت آپارتمان ۵۰ متری در سعادت‌آباد نزدیک پنج میلیارد و ۸۲۱ میلیون تخمین زده می‌شود.

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد و سایر محله‌های منطقه دو باوجود کاهش شش درصدی که در آذر امسال تجربه کرده، همچنان نسبت به دوره مشابه پارسال حدود ۶۵ درصد افزایش پیدا کرده است. با این حال ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها تفاوت چشمگیری با معاملات رسمی دارد.

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد در آگهی‌های منتشر شده

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد براساس جدید‌ترین آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های حوزه مسکن متری ۱۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تخمین زده می‌شود. عددی که یکجور میانگین از ارقام پیشنهادی همه فروشنده‌ها در محدوده سعادت‌آباد به‌حساب می‌آید که درمقایسه با جدید‌ترین آمار‌های رسمی و واقعی حدود ۵۰ درصد بالاتر است.

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد درحالی براساس آگهی‌ها به محدوده متری ۱۷۵ میلیون رسیده که در آبان امسال این عدد نزدیک متری ۱۸۰ میلیون برآورد می‌شد، اما همچنان نسبت به آمار‌های واقعی تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارد. با این اوصاف باید قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در سعادت‌آباد بدون درنظر گرفتن فاکتور‌های مختلف به شکل متوسط ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون باشد و خرید خانه ۵۰ متری قریب هشت میلیارد و ۷۵۰ میلیون هزینه تراشی کند. اما بانک مرکزی می‌گوید قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در سعادت‌آباد به شکل متوسط به ۱۲ میلیارد نمی‌رسد.

جدید‌ترین فایل‌های فروش آپارتمان در سعادت‌آباد

آگهی‌های منتشر شده در دیوار
فروش ۲۱۰مترکلیدنخورده ۳پارکینک سعادت آباد ۵۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۰ متر تک واحدی، بالای کاج ، ۲ خواب، فول امکانات ۱۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰ متر فول امکانات ،۲خواب،سعادت آباد ۱۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۹۰ متر / علامه شمالی / فایل شخصی / فول مشاعات ۱۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
فروش آپارتمان ۷۴ متری سرمایه گذاری سعادت آباد ۶,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
آپارتمان ۱۰۵ متری دوخوابه علامه شمالی ۱۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰ متر / ۳ خواب / تک واحدی / فول نوسازی ۱۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
فروش آپارتمان۱۰۰متر،۲خواب،فول امکانات،سعادت آباد ۱۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
155 متر آپارتمان ویو ابدی تاپ لوکیشن سعادت آباد ۲۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
٣٢٠متر / رویال / هتلینگ / کاج ۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
٢٨٠متر/٤خواب/شرایط/تهاتر/حوالى کاج ۶۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
70 مِتر نوساز کلید نخورده + 2خواب+ لابی سرو غربی ۱۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

آپارتمان ۸۷ متری در سعادت‌آباد با قیمت ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون آگهی شده است. به‌این ترتیب خریدار باید بابت هر متر کمی بیش از ۱۲۴ میلیون پرداخت کند. رقم پیشنهادی فروشنده احتمالا به‌خاطر عمربنای دوساله و داشتن امکاناتی مثل آسانسور حدود هشت میلیون بالاتر از آمار‌های واقعی است، اما در همان محدوده مورد ۸۵ متری دیگری وجود دارد که ارزش هر مترش ۱۸۰ میلیون تومان درنظر گرفته است.

قیمت آپارتمانی که درباره آن صحبت می‌کنیم توسط فروشند‌ها دقیقا ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تعیین شده و با مدنظر قرار دادن آمار‌های واقعی، به‌نظر می‌رسد فروشنده کار راحتی برای پیدا کردن مشتری ندارد.

آپارتمان ۱۵۰ متری و سه‌خوابه در سعادت‌آباد معادل ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به‌فروش می‌رسد. با یک تقسیم به عدد ۱۵۰ میلیون به‌عنوان قیمت هر متر می‌رسیم. با اینکه فروشنده نسبت به سایر فروشنده‌های فعلی در سعادت‌آباد رقم پیشنهادی کمتر را زیرنظر دارد، اما باز هم این عدد نسبت به آمار‌های واقعی اختلاف زیادی دارد.
منبع : photo by Jarek Ceborski
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.