ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در مرکز تهران چقدر است؟

قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در مرکز تهران چقدر است؟مرکز تهران یکی از پرجمعیت‌ترین و پرترافیک‌ترین مناطق شهر است که دارای بسیاری از اماکن تاریخی، فرهنگی، اداری و تجاری است. قیمت آپارتمان‌های مرکز تهران بستگی به متراژ، سال ساخت، وضعیت بدنه و گیربکس، نوع سند و موقعیت جغرافیایی دارد. بر اساس آمارهای منتشر شده، میانگین قیمت خرید آپارتمان در مرکز تهران حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای هر متر مربع و میانگین قیمت اجاره آپارتمان در مرکز تهران حدود ۱۰ میلیون تومان برای هر ماه است. البته این قیمت‌ها ممکن است با توجه به شرایط بازار و عرضه و تقاضا تغییر کنند. به عنوان مثال واحد آپارتمانی نوساز در برخی از نقاط مرکز شهر را می توانید با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را ب قیمت ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان‌ خریداری‌ کنید.

قیمت خانه در مرکز تهران (ویژه اوایل پاییز 1402)

آپارتمانی دیگر در محدوده بلوار کشاورز با زیربنایی معادل ۱۰۵ متر و سنی حدود ۵ سال، درحالی که این آپارتمان ۲ اتاق خواب داشته باشد ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

با ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان همچنین می‌توانید آپارتمانی ۱۰۳ متری با ۲ اتاق خواب با عمر ۱۹ سال ساخت را در مرکز شهر خریداری نمایید.

در روز های گذشته آپارتمانی نوساز در محدوده توحید، با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب معادل ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و آپارتمان نوساز دیگری با متراژ ۱۰۱ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته در بنگاه های کشور با قیمیتی معادل ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

و اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق مرکزی تهران را دارید میتوانید با بودجه‌ای معادل ۱۱ میلیارد تومان آپارتمانی نوساز با ۲ اتاق خواب و زیربنایی معادل ۱۰۷ را خریداری کنید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.